13 آبان تجلی وحدت و ولایت پذیری ملت ایران علیه استکبار جهانی است


13 آبان تجلی وحدت و ولایت پذیری ملت ایران علیه استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: آیین های راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تجلی وحدت، ولایت پذیری ملت ایران علیه زیاده خواهی استکبار جهانی است.

به گزارش ایسنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباسی افزود: 13 آبان روز ابراز انزجا از سیاست‌های مزورانه و رفتارهای مستکبرانه آمریکا است و باید روز 13 آبان به عنوان یوم‌الله به خوبی گرامی داشته شود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: آیین های راهپیمایی 13 آبان در حقیقت جلوه گوشه ای از روحیه استکبار ستیزی ملت ایران است.

وی با بیان این که 14 آبان در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز فرهنگ عمومی نام‌گذاری شده است، افزود: فرهنگ عمومی در یک جامعه به مجموعه کارهایی اطلاق می‌شود که همه مردم آن را انجام می‌دهند که ممکن است برخی از این کارها خوب و برخی دیگر چندان خوب نباشند اما باید برای فرهنگ مردم احترام قائل بود و به تدریج در جهت اصلاح رفتارهای نادرست و اقدامات مامطلوب گام برداشت.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در استان هرمزگان فعال است و مصوبات مختلفی نیز در زمینه‌های گوناگون دارد و از مسؤولان می‌خواهم که مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان را جدی بگیرید و آن‌ها را به درستی عملی کنید.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه به اهمیت کار تعزیزات حکومتی در جامعه اشاره و گفت: تعزیرات حکومتی یکی از راه‌های مبارزه با تباهی‌ها در جامعه است و امیدواریم روزی با قانون‌مداری کامل در جامعه به تعزیرات حکومتی نیاز نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی یک شمشیر دو لبه است و باید مراقب باشیم که ظلمی به دولت و ظلمی به مردم روا داشته نشود و اگر قرار به برخورد با کالای قاچاق است، در همه شهرها با این پدیده مخرب اقتصادی برخورد شود و برخوردها به شهرها و مناطق مرزی محدود نشود بلکه در همان تهران نیز قاچاق با جدیت مورد برخورد قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به روز ملی کیفیت نیز اشاره و بیان کرد: اگر موضوع کیفیت محصولات داخلی در کشور ما حل شود، عشق مردم به خرید کالای خارجی نیز کم می‌شود و باید سعی ما بر ارتقای کیفیت کالای ایرانی باید تا مردم اطمینان کنند و به سراغ کالاهای خارجی نروند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان به عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: ارادت ملت ما به امام حسین (ع) و خاندان رسول خدا توصیف شدنی نیست.


انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا