سلطانی‌فر: از فدراسیون درباره درخواست ملاقات حدادی با من سؤال کنید


سلطانی‌فر: از فدراسیون درباره درخواست ملاقات حدادی با من سؤال کنید

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که کاروان وزنه‌برداری ایران بتواند نتیجه خوبی در رقابت‌های جهانی آمریکا کسب کند.

به گزارش پارس نیوز،

مسعود سلطانی‌فر در پایان بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: وزنه‌برداری همواره از رشته‌های مدال‌آور برای ایران بوده است. پس از پیروزی انقلاب حسین رضا‌زاده 2 طلا کسب کرد و کیانوش رستمی نیز 2 مدال به دست آورد. به هر حال انتظارات جامعه و مردم از وزنه‌برداری بالا است و همه انتظار درخشش این رشته را دارند.

وی افزود: من هم در آستانه رقابت‌های جهانی تصمیم گرفتم سری به اردوی تیم ملی بزنم، امروز مرادی رئیس فدراسیون گزارش خوبی را از وضعیت وزنه‌برداری ارائه داد. امیدواریم با توجه به محرومیت برخی از کشورها از حضور در رقابت‌های جهانی و با توجه به افتخارات قبلی کاروان ایران، بتوانیم در مسابقات این دوره موقعیت خوبی را کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای بازی‌های آسیایی و جهانی انجام شده است و جلسات ستاد عالی بازی‌ها به‌صورت منظم برگزار می‌شود. ما در این جلسات عملکرد رشته‌ها را رصد می‌کنیم تا آنها با آمادگی خوبی در رقابت‌های مختلف شرکت کنند. در همین جلسات برنامه‌ریزی بازی‌های کشورهای اسلامی و همچنین بازی‌های داخل سالن آسیا انجام شد، که این کار با همکاری و هماهنگی کمیته ملی المپیک صورت گرفت و در پایان نیز نتایج آنها برای کاروان ایران بهتر از آن چیزی شد که فکرش را می‌کردیم.

سلطانی‌فر درباره شرایط اردویی تیم ملی که برخی از وزنه‌برداران درباره آنها صحبت کرده بودند، گفت: وضعیت عمومی اردوها و حل کردن مشکلات و رسیدگی به وزنه‌برداران در حیطه وظایف فدراسیون‌ها و البته با حمایت وزارت ورزش است.

وی با رد موضوع کمبود فضای ورزشی در کشور، یادآور شد: ما هیچ مشکلی در خصوص کمبود فضا نداریم، در حال حاضر هزاران مکان ورزشی در بیشتر نقاط کشور وجود دارد که در اختیار دستگاه‌های مختلف است. به‌نظرم ما مشکل عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها را داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان در خصوص درخواست احسان حدادی برای ملاقات با او، گفت: این موضوع را از فدراسیون دو و میدانی سؤال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی