ادامه اقتدار دانشگاه آزاد؛ گلستان همچنان در تعقیب صدر


ادامه اقتدار دانشگاه آزاد؛ گلستان همچنان در تعقیب صدر

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ پس از این که در مرحله اول لیگ برتر بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد به مقام نخست رسید ، دومین مرحله این مسابقات نیز برگزار شد تا لیگ بدمینتون به عنوان مسابقاتی 4 مرحله ای به نیمه راه برسد. برخورداری دانشگاه ازاد از ستاره ها و بازیکنان ملی پوش و درجه اول بدمینتون زنان کشور سبب شد آن ها در مرحله دوم هم صدرنشینی خود...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ پس از این که در مرحله اول لیگ برتر بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد به مقام نخست رسید ، دومین مرحله این مسابقات نیز برگزار شد تا لیگ بدمینتون به عنوان مسابقاتی ۴ مرحله ای به نیمه راه برسد.

برخورداری دانشگاه ازاد از ستاره ها و بازیکنان ملی پوش و درجه اول بدمینتون زنان کشور سبب شد آن ها در مرحله دوم هم صدرنشینی خود را قطعی کنند گرچه تیم های گلستان و شاهرود در مرحله دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

دانشگاه آزاد اسلامی ، شهرداری شاهرود ، دیهیم تهران ، نماینده تهران و نماینده گلستان ۵ تیم حاضر در لیگ برتر بدمینتون زنان هستند که باید در ۴ مرحله با هم رقابت کنند . دانشگاه آزاد که در مرحله اول ۱۲ و در مرحله دوم ۱۰ امتیاز کسب کرده امید اول قهرمانی به شمار می رود.

تیم های گلستان و شهرداری شاهرود در مرحله دوم و هم امتیاز با تیم صدرنشین دانشگاه آزاد مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. گلستان در مرحله اول ۱۰ و شهرداری شاهرود هم ۸ امتیاز کسب کرده بودند.

حضور ۵ تیم در لیگ برتر بدمینتون بانوان و کم بودن تعداد تیم ها سبب شده فدراسیون بدمینتون تصمیم بگیرد برای استانداردسازی تعداد مسابقات تیم ها در این سطح ، رقابت ها را در ۴ دور برگزار کند. این در حالی است که مسابقات رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور نیز در خلال مراحل اول و دوم لیگ برتر در قم برگزار شده بود.


منتخب امروز


کیمیا علیزاده می‌خواهد پزشک فیزیوتراپ شود / ارسال دعوت‌نامه برای عضو تیم ملی تکواندو با...