تیم فوتسال بانوان البرز زنجان به کرمان سفر نکرد / لغو دیدار البرز و دختران کویر


تیم فوتسال بانوان البرز زنجان به کرمان سفر نکرد / لغو دیدار البرز و دختران کویر

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ زهرا شامی مدیر تیم فوتسال بانوان البرز زنجان در گفتگو با “ورزش بانوان” علت سفر نکردن البرز به کرمان را مشکلات مالی عنوان کرده است. به گفته شامی ، هزینه لازم برای سفر تیم البرز زنجان به کرمان تامین نشده و با وجود این که باشگاه زنجانی همه تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام داده اما به نتیجه ای نرسیده است. مدیر...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ زهرا شامی مدیر تیم فوتسال بانوان البرز زنجان در گفتگو با “ورزش بانوان” علت سفر نکردن البرز به کرمان را مشکلات مالی عنوان کرده است. به گفته شامی ، هزینه لازم برای سفر تیم البرز زنجان به کرمان تامین نشده و با وجود این که باشگاه زنجانی همه تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام داده اما به نتیجه ای نرسیده است.

مدیر تیم البرز زنجان می گوید تیم بانوان البرز بدون حامی مالی وارد لیگ برتر فوتسال شده و نبود حامی مالی ، کار را برای این تیم پیچیده کرده است.

بدین ترتیب دیدار تیم های البرز زنجان و دختران کویر کرمان امروز برگزار نمی شود. البرز زنجان تنها تیمی نیست که برای ادامه کار در لیگ برتر دچار مشکل است. تیم شهرداری رشت هم هفته گذشته در شرایطی در بازی خارج از خانه برابر پویندگان صنعت فجر شیراز حاضر شد که سفر این تیم به کرمان در هاله ای از ابهام قرار داشت و این تیم در آخرین ساعات راهی شیراز شد و در بامداد روز مسابقه به محل برگزاری رسید.


منتخب امروز


جام فوتبال زنان شی بیلیوز 2018؛ آمریکایی‌ها برای دومین بار قهرمان شدند