خبر کارتی شدن شبکه های جم از آذر ماه


خبر کارتی شدن شبکه های جم از آذر ماه

بی شک با کارتی شدن شبکه های جم ماهواره یاهست هم تنها شانس زنده ماندن خود را از دست میدهد و با اینکار عملا بی مخاطب میشود و احتمالا به پایان عمر خود نزدیک میشود

به گزارش شبکه جام نیوز، یازده سال قبل گروه تلویزیونی جم ؛ توسط بنیان گذار فقیدش سعید کریمیان ؛ با هدف فرهنگ سازی ؛ حمایت از تولید کننده ؛ آموزش رایگان اقشار کم درآمد جامعه درزمینه های مختلفی همچون : کشاورزی ؛ آموزش ؛ کودک و نوجوان ؛ اقتصاد ؛ هنر و فراهم نمودن اوقات مفرح و شاد برای بینندگان ؛ شروع بکار کرد. همانطور که مستحضرید رسانه ها از سه طریق می توانند به تامین هزینه ها بپردازند :

* دریافت حمایت مالی از سازمان های دولتی

* دریافت حمایت مالی از سازمان های دولتی غیردولتی

* جذب آگهی های بازرگانی اشتراک های مردمی (آبونمان)

خبر کارتی شدن شبکه های جم از آذر ماه

جدیدا خبری مبنی بر کارتی شدن شبکه جم پخش شده است که در این مطلب میتوانید خبر کامل آنرا بخوانید:


گروه تلویزیونی ”جم” حیات ؛ رشد و ماندگاری خود را مرهون لطف و توجه شما مردم خوب ایران می داند

در جهان امروز ؛ تنها حمایت های مردمی می تواند ضامن بقای رسانه باشد

گروه تلویزیونی جم سازمانی است فراسیاسی . به همین خاطر در یازده سالی که درکنار شما بوده است تحت حمایت هیچ سازمان دولتی و غیردولتی نبوده است و سعی در تامین این هزینه ها از طریق جذب آگهی های بازرگانی داشته است اما اکنون جهت ارایه ی خدمات بهتر و بدلیل وجود مواردی که در راه جذب و پخش آگهی وجود دارد ؛ تصمیم به اخذ سیاستی جدید گرفته ایم . از این پس شیوه ” فروش اشتراک های مردمی” جایگزین شیوه کنونی تامین بودجه (فروش آگهی بازرگانی) خواهد گردید.


شیوه ی “اشتراک مردمی ” ؛ممکن است درایران روشی نوین باشد اما یکی از قدیمی ترین و رایجترین راههای تامین بودجه برای شبکه های تلویزیونی درجهان می باشد . از نمونه های معروف می توان شبکه ی “ Netflix “ را نام برد .


درهمین راستا ؛ گروه تلویزیونی جم تصمیم به عرضه ی دستگاه گیرنده مخصوص گرفته است . لازم به ذکر است فرکانسهای شبکه ها تغییری نخواهند داشت و شما می توانید با همان فرکانس های قبلی ؛ شبکه ها را دنبال نمایید اما اینبار از طریق گیرنده ” لاینز ”


در فاز اول ( پانزدهم آذرماه ) سه شبکه ی اونیکس ؛ جم داکیومنتری و جم کلاسیک ؛ به این پروژه خواهند پیوست و درفازهای بعدی شبکه هایی همچون : جم موزیک ؛ جم تین ؛ جم اکشن ؛جم فود ؛جم لنگویج ؛ روبیکس ؛ جم تک ؛ جم اکونومی ؛ جم مدیکال ؛ جم تراول ؛ جم سریز ؛ میفا ؛ جم فارم ؛ جم جونیور ؛ بالیوود ؛ جم لایف ؛جم وان و جم دراما نیز تنها از طریق ریسیور ” لاینز ” قابل دسترس خواهند بود.

شما می توانید با استفاده از ریسیور ” لاینز ” به تعداد زیادی از شبکه های رایگان ماهواره ای نیز دسترسی داشته باشید


این شبکه ها طیف گسترده ای از موضوعات نظیر کشاورزی ؛ زبانهای خارجی ؛سرگرمی؛ موزیک ؛ غذا ؛ کودک و نوجوان ؛ اقتصاد ؛ هنر را پوشش خواهند داد.


در راه پیش رو نیازمند حمایت شما هستیم

خبر کارتی شدن شبکه های جم از آذر ماه

عکس العمل ببیندگان به خبر کارتی شدن شبکه جم

متن بالا را گروه جم در صفحه شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده است و جالب اینکه بسیاری از کاربران و ببینندگان این شبکه در پیغام های خود مخالفت خود را با اینکار اعلام کردند و گفته اند که حاضر به خرید این دستگاه گیرنده جدید نیستند.

اما موضوع دیگر که چند روزی است خبرهایی در مورد آن شنیده میشود تعطیل شدن ماهواره یاهست است. بی شک با کارتی شدن شبکه های جم ماهواره یاهست هم تنها شانس زنده ماندن خود را از دست میدهد و با اینکار عملا بی مخاطب میشود و احتمالا به پایان عمر خود نزدیک میشود

حرف تازه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه