هورنر فاش کرد؛ آلونسو در آستانه پیوستن به ردبول بود


فرمول یک ایران – کریستین هورنر فاش کرد که ردبول قصد داشت که فرناندو آلونسو را طی یک قرارداد دو ساله به خدمت بگیرد. راننده ی اسپانیایی در 2008 برای تیم رنو رانندگی می کرد اما قصد داشت که در فصل بعد آن به تیم دیگری نقل مکان کند. مدیر ردبول نیز درباره ی توافقات آن ها با آلونسو گفت: پیوستن آلونسو به ما بسیار قریب الوقوع...

فرمول یک ایران – کریستین هورنر فاش کرد که ردبول قصد داشت که فرناندو آلونسو را طی یک قرارداد دو ساله به خدمت بگیرد.

راننده ی اسپانیایی در 2008 برای تیم رنو رانندگی می کرد اما قصد داشت که در فصل بعد آن به تیم دیگری نقل مکان کند. مدیر ردبول نیز درباره ی توافقات آن ها با آلونسو گفت:

پیوستن آلونسو به ما بسیار قریب الوقوع بود.

در پایان 2008، من و هلموت مارکو برای دیدن مدیر برنامه های او رفتیم و به او پیشنهاد یک قرارداد دو ساله دادیم.

اما او بر روی قرارداد یک ساله اصرار داشت. ما گفتیم که موضع ردبول فقط برای قرارداد دوساله است و یا هیچ چیز! اما او قبول نکرد. ما فکر کردیم که او رویایی رانندگی برای فراری را دارد اما فلاویو بریاتوره او را در رنو نگه داشت.

پس از ناامیدی از آلونسو، ردبول ها به سراغ سباستین فتل رفته و او را جانشین دیوید کولتارد بازنشسته کردند.

هورنر فاش کرد؛ آلونسو در آستانه پیوستن به ردبول بود هورنر فاش کرد؛ آلونسو در آستانه پیوستن به ردبول بود فرناندو آلونسو و سباستین فتل

آلونسو نیز پس از شروع ناامیدکننده اش با رنو، تلاش کرد که در نیم فصل به ردبول بپیوندد تا در جنگ قهرمانی باقی بماند. هورنر ادامه داد:

در نیمه 2009، نزدیک بود که بگویم “آیا او می تواند در نیم فصل به ما بپیوندد؟” زیرا آن ها فکر می کردند که او می تواند با این ماشین قهرمان شود.

پس از آن نیز صحبت هایی در فرودگاه اسپا در سال های 2011 و 12 داشته ایم. اما جدی ترین بحث همان بار اول بود و پس از آن او شانس خود را از دست داد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



کارلوس ساینز از روی چارلز لکلرک رد می شود