کنسرت «تال» با آواز «فرج علیپور» و «کوروش اسد پور» به روی صحنه می رود


کنسرت موسیقی محلی «تال»، با آواز دو خواننده سرشناس، «فرج علیپور» و «کوروش اسدپور»، در اولین ماه زمستانی 1396 تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در «تالار وزارت کشور» می شود. +جزئیات به همراه اطلاعات بلیت فروشی این کنسرت

کنسرت «تال» با آواز «فرج علیپور» و «کوروش اسد پور» به روی صحنه می رودکنسرت موسیقی محلی «تال»، با آواز دو خواننده سرشناس، «فرج علیپور» و «کوروش اسد پور»، در اولین ماه زمستانی ۱۳۹۶ تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان در «تالار وزارت کشور» می شود.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کنسرت مشترک «فرج علیپور» و «کوروش اسدپور» دو پیشکسوت موسیقی بختیاری، در تاریخ ۱ دیماه سال جاری، با رپرتواری از بیاد ماندنی ترین آثار این گروه، در «تالار وزارت کشور»، به اجرا در می آید.

در این مجموعه موسیقایی فرج علیپور (کمانچه، آواز)، کوروش اسدپور (آواز)، مسلم علیپور (کمانچه)، میلاد علیپور (تار)، مهزاد خردمند (کمانچه آلتو)، داوود رحمان پور (سنتور)، مریم خدابخش (عود)، محسن کیهان نژاد (سرنا)، ماهور زمانه پور (سازهای کوبه ای) و رامین ملکی (دهل و دف) به هنرنمایی می پردازند.

شایان ذکر است که کنسرت گروه موسیقی «تال»، در ساعت ۱۹ از تاریخ یکم دیماه ۱۳۹۶ در «سالن وزارت کشور»، بروی صحنه می رود و بهای بلیت این کنسرت، ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و و ۷۰٫٫٫٫الی ۱۳۰ هزار تومان می باشد. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟