برنامه‌های متنوع هفته بسیج در عسلویه برگزار می‌شود


برنامه‌های متنوع هفته بسیج در عسلویه برگزار می‌شود

بوشهر - فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: برنامه‌های متنوع هفته بسیج در عسلویه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه عسلویه، سرهنگ پاسدار مهدی حسن زاده با اشاره به سی و هشتمین سالگرد تاسیس بسیج افزود: نقش بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش های آن بسیار مهم و پررنگ است که نمونه آن رشادت و دلاورمردی های بسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را برای نابودی انقلاب عقیم گذاشت.

سرهنگ حسن زاده بیان کرد: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب است، بسیجیان باید در یک جبهه جدید به ایفای نقش بپردازند و آن جنگ نرم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

حسن زاده به بیان رئوس برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان عسلویه پرداخت و اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج را با همکاری سایر مسئولین شهرستان عسلویه را خواستار شد.

حسن زاده در پایان صحبت های خود عنوان کرد که: بسیج از ارزش ها و ذخایر انقلاب اسلامی است و از تمامی مسئولین شهرستان عسلویه خواست تا در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج همکاری و مساعدت لازم را با مجموعه سپاه ناحیه خاتم الانبیا(ص) را داشته باشند.

به مناسبت هفته بسیج و هماهنگی های لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج، با حضور فرماندار شهرستان عسلویه، فرمانده سپاه ناحیه عسلویه و سایر مسئولین ادارات شهرستان، جلسه شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)