فیلم Prince Charming نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرد


فیلم Prince Charming نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرد

امروز باخبر شدیم که یکی دیگر از بازسازی‌های بی‌شمار دیزنی از آثار کلاسیکش، نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرده است. در ادامه توضیحاتی تکمیلی از این فیلم که ظاهرا قرار است اسمش Prince Charming باشد را می‌توانید مشاهده کنید. قبل از معرفی فیلم Prince Charming بهتر است ابتدا به معرفی خود...

امروز باخبر شدیم که یکی دیگر از بازسازی‌های بی‌شمار دیزنی از آثار کلاسیکش، نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرده است. در ادامه توضیحاتی تکمیلی از این فیلم که ظاهرا قرار است اسمش Prince Charming باشد را می‌توانید مشاهده کنید.

قبل از معرفی فیلم Prince Charming بهتر است ابتدا به معرفی خود «پرنس چارمینگ» (Prince Charming) بپردازیم چون احتمالا شما هم مانند من پس از شنیدن این اسم به جای اینکه یاد انیمیشن‌های دیزنی بیافتید یاد انیمیشن «شرک» (Shrek) از استودیو DreamWorks افتادید! باید خدمتتان عرض کنم که پرنس چارمینگ همان شاهزاده‌ای است که در انیمیشن «سیندرلا» (Cinderella) حضور داشت و به دنبال صاحب لنگه کفشی که پیدا کرده بود، می‌گشت!

اما غیر از انیمیشن سیندرلا، این شخصیت در فیلم سیندرلا محصول سال 2015 هم حضور داشت و در آن فیلم، نقش او را «راب استارک» (Rob Stark) دنیای Game Of Thrones، یعنی «ریچارد مدن» (Richard Madden) ایفا کرد. هرچند در رابطه با اینکه ریچارد مدن در این فیلم هم نقش پرنس چارمینگ را بازی می‌کند یا خیر، اطلاعاتی در دسترس نیست و شاید این فیلم هیچ ربطی به فیلم سیندرلا نداشته باشد و اثری کاملا مستقل باشد (هرچند به نظر کمی بعید می‌رسد).

نکته جالب در رابطه با فیلم Prince Charming این است که علی رغم اینکه پرنس چارمینگ نقش اصلی این فیلم است و داستان، حول محور او می‌گردد، ولی قرار است این داستان از زبان برادر پرنس چارمینگ و از نقطه نظر او روایت شود که می‌تواند در نوع خودش جالب باشد. این موضوع ما را یاد فیلم Maleficent میاندازد چرا که در آن فیلم هم داستان از نقطه نظر غیر منتظره‌ای روایت شد.

اما فیلمنامه اولیه فیلم Prince Charming را «مت فاگل» (Matt Fogel، نویسنده فیلمنامه فیلم Like Father, Like Son) نوشته بود ولی به نظر می‌رسد دیزنی قصد دارد مسیر متفاوتی را نسبت به آن فیلمنامه دنبال کند. به گزارش THR، فیلمنامه نویس جدید فیلم Prince Charming «استفن چبوسکی» (Stephen Chbosky) است. کسی که احتمالا کارگردانی این فیلم را نیز برعهده خواهد گرفت. به این ترتیب فیلم Prince Charming سومین همکاری چبوسکی با دو تهیه کننده این فیلم یعنی «دیوید هابرمن» (David Hoberman) و «تاد لیبرمن» (Todd Lieberman) را رقم می‌زند. این سه پیش از این در دو فیلم Wonder و Beauty and the Beast همکاری‌های موفقیت آمیزی با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که فیلم Wonder توانست نقدهای مثبتی دریافت کند و Beauty and the Beast هم تاکنون پرفروش‌ترین فیلم سال 2017 میلادی لقب گرفته است.

فیلم Prince Charming نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرد

تا پیش از این دو فیلم، چبوسکی بیشتر شهرت خودش را بخاطر ساخت سریال «جریکو» (Jericho) به دست آورده بود. ضمن اینکه اقتباس او از رمانی به نوشته خودش با نام The Perks of Being a Wallflower که در سال 2012 با بازی «لوگان لرمان» (Logan Lerman)، «عزرا میلر» (Ezra Miller) و «اما واتسون» (Emma Watson) ساخته شد هم تا حدودی باعث مشهور شدن او شده بود.

فیلم Prince Charming به نظر متفاوت‌ترین بازسازی دیزنی خواهد بود چون به سختی می‌توان این فیلم را یک «بازسازی» دانست. پرنس چارمینگ یکی از شخصیت‌های مرموز دنیای کلاسیک دیزنی است چرا که ما تا همین الآن هم هیچی از گذشته او و داستان زندگی او نمیدا‌نیم. حتی تا قبل از ساخته شدن فیلم سیندرلا، اسم کوچک پرنس چارمینگ را هم نمی‌دانستیم. به هر حال این موارد باعث می‌شود دست دیزنی و چبوسکی در ساخت فیلمی انحصاری از این شخصیت خیلی باز باشد و شاید در نهایت موجب شود فیلم Prince Charming کمی از حالت کپی پیستی که دیگر بازسازی‌های دیزنی مخصوصا فیلم Beauty and the Beast داشتند فاصله بگیرد و داستانی اورجینال‌تر برای مخاطبش در آستین داشته باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Prince Charming نویسنده و کارگردان احتمالی خود را پیدا کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات