دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد


دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد  دختر جوانی که برای پرده بکارت خود یک حراج راه انداخت و توانست آن را سه میلیون دلار به فروش برساند و باعث خوشحالی وی شود. دختر زیبای امریکایی  بکارت خود را به یک بازرگان بسیار پولدار با قیمتی گزاف و در حدود 12 میلیارد تومان فروخت. سه میلیون دلار از معامله این دختر با بازرگان...

دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد

دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد

دختر جوانی که برای پرده بکارت خود یک حراج راه انداخت و توانست آن را سه میلیون دلار به فروش برساند و باعث خوشحالی وی شود. دختر زیبای امریکایی بکارت خود را به یک بازرگان بسیار پولدار با قیمتی گزاف و در حدود 12 میلیارد تومان فروخت.

سه میلیون دلار از معامله این دختر با بازرگان اماراتی بر سر پرده بکارتش رد و بدل شد ! به گزارش پارس ناز یک دختر آمریکایی بکارتش را به مبلغی حدود 3 میلیون دلار به یک بازرگان اهل ابوظبی فروخت.

این دختر 19 ساله که جیزل اسم دارد, بکارتش را روی سایت “سیندرلا اسکورت” به حراج گذاشته بود. این سایت به دختران باکره‌ ای که می خواهند پرده بکارت خود را بفروشند فضایی ارائه میکند تا بتوانند خریداری راکه بالاترین توصیه را می دهد پیدا کنند.

روزنامه ایندیپندنت از قول آژانس “سیندرلا اسکورت” نوشت که پیش از بازرگان اماراتی, یک هنرپیشه هالیوود آماده شده بود برای یک‌بار همبستر شدن با این مانکن آمریکایی, حدود 2.8 میلیون دلار بپردازد. هویت هیچ یک از مشتریان و برنده این حراجی اعلام نشده هست.

دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد

دختر جوان و زیبارویی که پرده بکارت خود را حراج کرد

دختر جوان آمریکایی گفته هست فکر نمیکرد رؤیایش برآورده شود. او میگوید: “خوشحالم که بکارتم را روی این سایت فروختم. هیچ وقت فکر نمیکردم که مبلغ پیشنهادی این قدر بالا برود.”

وی هم‌چنین می گوید از اینکه زنان مایل به فروش بکارت, آماج فحش و توهین قرار می گیرند, “یکه” خورده هست. دختر آمریکایی می‌افزاید “اگر من بخواهم برای نخستین بار با کسی باشم که نمی‌شناسمش, این تصمیم خودم هست. اینکه هر زنی بتواند هر کاری خواست با بدن خود بکند و جرأت زندگی کردن با جنسیت خود را داشته باشد, علامت رهایی هست.”

قرار هست این دختر با محافظ شخصی به ملاقات خریدار برود. جیزل می گوید قصد دارد تا با پولی که به دست می آورد یک منزل بخرد, خرج تحصیل در دانشگاه را بپردازد و به سفر دور جهان برود.

به نوشته ایندیپندنت, پیش از این یک مدل رومانیایی 18 ساله به اسم “الکساندرا کفرن” در سال 2016 بکارت خود را به مبلغ دو میلیون پوند به یک بازرگان هنگ کنگی فروخته بود. الکساندرا گفته بود: “من ترجیح میدهم بکارتم را در سیندرلا اسکورت بفروشم تا اینکه بخواهم آن را به دوست پسری بدهم که معلوم نیست پس فردا رهایم کند.”

مالک وبسایت “سیندرلا اسکورت” یک جوان 27 ساله به اسم یان تساکوبیلسکی اهل دورتموند کشور آلمان هست. او در گفت و گو‌ای با مجله اقتصادی فوربس گفته هست که سهم او 20 درصد از ارزش هر معامله در وبسایت هست. او همین طور گفته هست دخترانی که هنوز به رشد کافی برای تشخیص خواسته خود نرسیده‌اند یا از نظر روانی دشوار دارند, برای شرکت در حراجی بکارت در وبسایت او پذیرفته نمیشوند.

با این حال شمار زیادی از سکسولوژیست‌ ها در لزوم وجود چنین وبسایت‌هایی در عصر نوین تردید دارند. به اعتقاد یک سکس‌ شناس به اسم “شان بودرام”, فروش پرده بکارت نه تنها در قبل وجود داشته, بلکه امری بسیار قدیمی و متعلق به قبل هست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علت اصلی خود زشت پنداری چیست؟