پاسداران بازنشسته شهرستان دیر تجلیل شدند


پاسداران بازنشسته شهرستان دیر تجلیل شدند

بوشهر - در آیینی با حضور مسئولان از خانواده شهدای پاسدار و تعدادی از پاسداران سپاه دیر که امسال بازنشسته شده‌اند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیر در سومین روز از هفته بسیج در آیین گرامیداشت شهدای پاسدار و تجلیل از پاسداران بازنشسته سال ۹۶ ناحیه دیر با تبریک هفته بسیج و پیروزی مقاومت بر داعش اظهار داشت: شکست داعش به واسطه خون پاک شهدای مدافع حرم از ایران و دیگر کشورها در کنار رهبری امام خامنه‌ای و تلاش های مرجعیت شیعه و ایثارگری های پاسدارانی همچون سردار قاسم سلیمانی محقق شد.

حجت الاسلام سید علی حسینی اضافه کرد: شهدای پاسدار ما در اوائل انقلاب برای جلوگیری از تجزیه کردستان ایران مظلومانه جان دادند و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار بسیجیان و نیروهای ارتش حماسه آفرینی کردند.

پاسداران بازنشسته شهرستان دیر تجلیل شدند

وی با بیان اینکه نباید شهدا را فراموش کنیم، تصریح کرد: اگر امروز می بینیم ایران اسلامی علی رغم قرارگرفتن در منطقه نا امن خاورمیانه از امنیت پایدار و استقلال و آزادی برخوردار است بواسطه خون های پاک شهدا بویژه مدافعان حرم است.

حسینی گفت: برای پاسداشت ارزش‌های دینی و مقابله با دشمن باید روحیه وفرهنگ شهادت طلبی را در جامعه پررنگ کنیم.

وی افزود: پاسداران بازنشسته بهترین ساعات عمر خود را در خدمت به نظام و انقلاب قرار دادند و باید از تجربیات آنها به خوبی بهره ببریم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همواره در عرصه های مختلف جهاد کرده‌اند و امروز نیز شاخ و برگ شجره طیبه بسیج در کشور های اسلامی دیده می‌شود.

پاسداران بازنشسته شهرستان دیر تجلیل شدند

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر نیز در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: این هفته یاد آور رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان مخلص است.

سرهنگ میرزا احمدی افزود: وظیفه ما پاسداران نسبت به دیگر آحاد جامعه در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان سنگین‌تر است.

وی با بیان اینکه خدمات پاسداران بازنشسته برگ زرینی در کارنامه زندگی آنهاست، اضافه کرد: این بازنشستگان عزیز با ایثار و فداکاری در لحظات سخت انقلاب و نظام حاضر بوده‌اند و امروز نیز ما از تجربیات آنان در شجره طیبه بسیج استفاده می کنیم.

پاسداران بازنشسته شهرستان دیر تجلیل شدند

فرمانده سپاه دیر گفت: قطعا بخش اعظمی از خدمات پاسداران به خاطر صبر و تحمل همسران و خانواده‌های آنان است که زمینه‌ساز این فعالیت ها بوده‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...