هیچ‌ بحرانی در پرسپولیس نداریم


هیچ‌ بحرانی در پرسپولیس نداریم

محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص استعفای محمدعلی تراکشوند از باشگاه پرسپولیس، رد پای یک هوادار متمول در این باشگاه، شرایط سرخپوشان بعد از رفتن طاهری و... صحبت‌های زیر را انجام داد:     *ابتدا در مورد استعفای ترکاشوند صحبت کنید.     من از شما شنیدم که این اتفاق رخ...

محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص استعفای محمدعلی تراکشوند از باشگاه پرسپولیس، رد پای یک هوادار متمول در این باشگاه، شرایط سرخپوشان بعد از رفتن طاهری و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

*ابتدا در مورد استعفای ترکاشوند صحبت کنید.
من از شما شنیدم که این اتفاق رخ داده و نمی‌دانم ماجرا چیست.
*ترکاشوند در اینستاگرامش اعلام استعفا کرده و نوشته بعد از دوران طاهری و به‌وجود آمدن بحران‌ها از پرسپولیس استعفا می‌دهد.
بحران؟! باشگاه هیچ بحرانی ندارد و این ادعای درستی نیست. البته باید ببینیم چه کسی این ادعا را کرده و از دید او بحران یعنی چه اما باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی ندارد.
*از گوشه و کنار شنیده می‌شود که یکی از هواداران متمول قرار است دوباره به باشگاه پرسپولیس برگردد این شایعه جدی است؟
من تا امروز نه این شخص را دیده‌ام و نه صحبتی با او کردم و نه می‌دانم تز فکری‌اش چیست. به خاطر همین در موردش اظهار نظری نمی‌کنم و واقعاً هیچ اطلاعاتی از او ندارم.
*حمایت بازیکنان و حتی گرشاسبی از این هوادار، این شایعه را به وجود آورده که دوباره قرار است این شخص به باشگاه پرسپولیس برگردد. حتی شایعه شده این شخص به بازیکنان برانکو و باشگاه قول داده در بحث تمدید قراردادها از نظر مالی کمک کند.
مسلماً هستند کسانی که به پرسپولیس علاقه دارند و علاقه آنها هم قابل احترام است. ما هم دنبال این هستیم تا حامیان ویژه باشگاه را شناسایی کنیم و ببینیم وضعیتشان چطور است. اما مسئله مهم اینجاست که باید ببینیم این افراد در قبال حمایت چه چیزی می‌خواهند برداشت کنند؟ این مهمترین مسئله‌ای است که باید به آن رسیدگی شود.
*این روزها شنیده شده که قرار است در بدنه هیئت مدیره پرسپولیس هم تغییراتی ایجاد شود و یکی دونفری از هیئت مدیره جدا شوند.
هیچ صحبتی در این خصوص نشده فقط قرار است از طرف وزیر ورزش یک نفر به عنوان جانشین طاهری در هیئت مدیره معرفی شود.
*دلیل اینکه نزدیکان طاهری بعد از رفتن او یکی یکی استعفا می‌دهند چیست؟
این نظر شخصی است. ترکاشوند هم با طاهری به باشگاه پرسپولیس آمده بود و حالا با رفتن او هم رفته به هرحال اینگونه استعفاها طبیعی است.
*در مدتی که ترکاشوند در باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کرد همیشه شائبه و حرف و حدیث در خصوص او زیاد مطرح می‌شد. از اردوها در اکران تا بازیکان پرسروصدای خارجی و داخلی که گفته می‌شد به نظر ترکاشوند به پرسپولیس آمده‌اند، آیا در خصوص اینگونه مسائل سند و مدرکی وجود دارد؟
ما زمانی می‌توانیم در خصوص مسئله‌ای اظهار نظر کنیم که مدارکی برای اثبات آن وجود داشته باشد. همین‌طور نمی‌توانیم بگوییم که فلانی، فلان کار را کرده است. البته من هم بیرون از باشگاه این حرف و حدیث‌ها را شنیده بودم اما فقط در حد شنیده بود ولی باید در خصوص یک مورد توضیح بدهم.
*بفرمایید.
در مورد اینکه گفته می‌شد ترکاشوند و یکی دو نفر دیگر از اعضای باشگاه در امارات پاداش هنگفتی دریافت کرده‌اند، اصلاً‌ چنین چیزی نبود. من حتی زمانی که این شایعه مطرح شد از طاهری خواستم گزارش کاملی به هیئت مدیره ارائه بدهد. ولی وقتی مدارک را دیدیم متوجه شدیم که چنین چیزی وجود ندارد. دیگر زمان این کارها نیست که در رختکن بخواهند پاداش و سکه بدهند یا پاداش‌ها این‌طور پخش شود. ما برای پرداخت پاداش‌ها جدول و برنامه خاصی داریم که طبق آن پیش می‌رویم.
*دوران «پساطاهری» در باشگاه پرسپولیس چطور است؟
از الان نمی‌شود در مورد این مسئله صحبت کرد. البته طاهری آدمی سالم، خوب و دلسوز بود اما هرکسی برای خودش تز مدیریتی خاصی دارد. یکی مدیریت بسته دوست دارد یکی مدیریت تعاملی، یکی مدیریتی درگیری و ...
*خب نوع مدیریت طاهری بسته بود؟
(باخنده) نمی‌دانم چه بگویم.
*داستان تمدید قرارداد برانکو چه شد؟
این نوید را به هواداران می‌دهم که برانکو صد در صد در پرسپولیس می‌ماند. من آینده خوبی برای پرسپولیس می‌بینم.
*صحبت خاصی باقی مانده؟
فردا قرار است جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم و ببینیم وضعیت چطور است. اما باز هم تأکید می‌کنم بر خلاف صحبت ترکاشوند ما هیچ بحرانی در پرسپولیس نداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی