کمک‌رسانی ملت ایران تا تحقق آسایش کامل مردم زلزله‌زده ادامه دارد


کمک‌رسانی ملت ایران تا تحقق آسایش کامل مردم زلزله‌زده ادامه دارد

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: قطعاً تا زمانی که مردم مناطق زلزله‌زده در آسایش قرار بگیرند، ملت ایران تلاش و کمک‌رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در جمع مردم زلزله زده دشت ذهاب کرمانشاه با اشاره به اینکه زلزله کرمانشاه آزمون همبستگی مردم بود و الحمدلله مردم از این آزمون سربلند بیرون آمدند، اظهار داشت: قطعا تا زمانیکه مردم مناطق زلزله زده در آسایش قرار بگیرند، ملت ایران تلاش و کمک رسانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه زلزله مصیبت های متعددی را به دنبال دارد، کسی که خانواده خود را از دست داده، بزرگترین مصیبت را متحمل شده است، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با این شرایط، صبر است، از خداوند متعال صبر استمداد کنید چراکه اگر صبر پیشه نکنید، بار این مصیبت دوچندان می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه دولت و ملت ایران برنامه ریزی کرده اند و تا آن جایی که توان داشته باشند کمک رسانی خواهند کرد، افزود: بازسازی و احیای کامل ۷ روستای زلزله زده به سپاه لرستان واگذار شده است.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: همت مردم لرستان در این جهت است که به نحو احسن به مردم زلزله زده خدمت رسانی شود و مشکل اسکان مردم نیز حل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری