عکس گرفتن از کودک، چه فوت و فنی دارد؟


عکس گرفتن از کودک، چه فوت و فنی دارد؟

از گرفتن عکس‌های برنامه ریزی شده خودداری کنید! بهترین عکس‌هایی که از کودکان گرفته شده زمانی بوده که آنها به دوربین توجهی نداشته‌اند.

گروه ترجمه نی‌نی‌بان: از گرفتن عکس‌های برنامه ریزی شده خودداری کنید! بهترین عکس‌هایی که از کودکان گرفته شده زمانی بوده که آنها به دوربین توجهی نداشته‌اند.

عکس گرفتن از کودک، چه فوت و فنی دارد؟


طبیعی است که بخواهید آلبوم عکس زیبایی از کودکتان داشته باشید اما چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ ما در اینجا چند نکته را به شما یادآوری می‌کنیم.

از لحظه‌های طبیعی عکس بگیرید

من ترجیح می‌دهم که از لحظه‌های طبیعی کودکم عکس بگیرم. ما می‌توانیم عکس‌های زیادی از لبخند آدم‌ها داشته باشیم اما چیزی که نادر و زیباست ثبت لحظه‌های خاص است.

عکس گرفتن در آتلیه گاهی تصنعی به نظر می‌آید، به همین دلیل گرفتن عکس در لحظه‌های عادی بهتر است. بهترین فیلتر برای عکس نیز نور طبیعی است.

سادگی، کلید عکاسی است

نگران نباشید اگر کودک شما لبخند نزد. سعی کنید فضا را ساده نگه دارید. شلوغ بودن فضا باعث می‌شود که سوژه اصلی عکاسی از یاد برود.

اگر کودک شما از دوربین متنفر است...

گرفتن یک عکس خوب گاهی هم به والدین و هم به بچه‌ها استرس می‌دهد. به کودکتان این فرصت را بدهید تا آرام شود، او را با فعالیتی که مورد علاقه او است سرگرم کنید، سپس از او عکس بگیرید.

عکس گرفتن از نوزاد

زمانی که از نوزاد عکس می‌گیرید، دراز بکشید. یک عکس از زاویه پایین برای نوزادان بهتر از یک عکس از زاویه بالا است.

عکس گرفتن از کودک

کودکان ممکن است برای گرفتن عکس یک جا ثابت ننشینند، به همین دلیل عکس گرفتن از آنها بدون هماهنگی، بهترین فرصت برای ثبت حالات طبیعی آنها است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان