کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور/آخرین وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانهای شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نوار شمالی و شمال شرق کشور بین 2 تا 10 کاهش می‌یابد. ...

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود جریانهای شمالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبرداد و گفت: دمای هوای نوار شمالی و شمال شرق کشور بین ۲ تا ۱۰ کاهش می‌یابد.

کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور/آخرین وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تسنیم: احد وظیفه درباره وضعیت جوی روزهای آینده کشور اظهار کرد: پایداری جوی که از صبح امروز چهاشنبه آغاز شده تا ظهر فردا در غالب نقاط کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد:‌ فقط در اواخر وقت امروز بخشهایی از سواحل غربی دریای خزر با بارش پراکنده باران مواجه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از عصر روز پنج شنبه شاهد نفوذ جریانهای شمالی به کشور خواهیم بود که موجب بروز بارش در نوار شمالی کشور و کاهش دما خواهد شد.

به گفته وظیفه، طی روز جمعه جریانهای شمالی در کشور تقویت می‌شود و موج بارشی نیز از کشور عبور خواهد کرد.

وی افزود: بارش باران و وزش باد شدید روز جمعه در نوار شمالی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و خراسان رضوی و اردبیل به وقوع می‌پیوندد؛ بارشها در نقاط کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: کاهش محسوس دما در روزهای پنجشنبه و جمعه نوار شمالی و شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد و دمای هوا 2 تا 10 درجه افت پیدا خواهد کرد.

وظیفه با اشاره به وضعیت خلیج فارس و دریای خزر گفت: خلیج فارس و دریای خزر طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

وی، فیروزکوه با 10 درجه زیر صفر را سردترین نقطه و راسک سیستان و بلوچستان با 32 درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و اظهار کرد: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 13 درجه بالای صفر رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تصریح کرد: بارشهای خاصی در دو روز آتی در کرمانشاه و مناطق زلزله زده به‌وقوع نمی‌پیوندد اما کاهش دما در این مناطق نیز ایجاد خواهد شد.



+ 0
کاهش 10 درجه‌ای دما در برخی نقاط کشور/آخرین وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه - 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج