امام جمعه روانسر: با تاسی از پیامبر می توان وحدت جامعه اسلامی را مستحکم تر کرد


امام جمعه روانسر: با تاسی از پیامبر می توان وحدت جامعه اسلامی را مستحکم تر کرد

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه روانسر شناخت سیره و سلوک پیامبر اسلام (ص) را مایه سعادت مسلمانان دانست و گفت: با تأسی از رسول خدا (ص) می توان وحدت و انسجام جامعه اسلامی را مستحکم تر کرد.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: وحدت به عنوان بزرگ ترین نیاز امروز جهان اسلام به شمار آمده و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می بندد.
وی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) پیام آور رحمت و عدالت و دوستی برای بشر است و قرآن، بهترین سند برای بیان عظمت پیامبر اکرم (ص) است.
خطیب جمعه روانسر با انتقاد از کسانی که اعلام کرده اند امسال مراسم گرامیداشت ماه میلاد پیامبر (ص) را برگزار نخواهند کرد، گفت: برگزاری آیین های پیامبر (ص) مایه خیر و برکت و رحمت است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.
ماموستا غفوری با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در حمله به نمازگزاران جمعه گذشته در منطقه سینا در مصر اظهار داشت: حادثه هفته گذشته مصر نشان از عمق جهالت و کینه توزی عاملان این جنایت است.
وی ضمن قدردانی از کمک های ملت ایران به مناطق زلزله استان کرمانشاه اضافه کرد: امیدواریم با تلاش همه جانبه مسئولان روند بازسازی این مناطق با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری شود تا دغدغه های این آسیب دیدگان به حداقل برسد و خوشبختانه استاندار کرمانشاه در این راه بسیار خوب عمل کرده ا ند.
امام جمعه روانسر بیان داشت: ضرورت دارد بر روند ساخت و سازها نظارت جدی تر و بیشتری شود تا شاهد کمترین خسارت ها در مواقع بحرانی باشیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند