ژینایی رودخانه ها؛ موضوع سومین زنگ آموزش کارکنان سازمان محیط زیست


ژینایی رودخانه ها؛ موضوع سومین زنگ آموزش کارکنان سازمان محیط زیست

برنامه سومین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با اختصاص به موضوع ژینایی رودخانه ها، روز دوشنبه 13 آذر از ساعت 8:30 در سالن همایش های بین المللی سازمان حفاظت محیط‌زیست اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، علی باقری سرپرست دفتر آموزش محیط‌زیست با اشاره به پرداختن سومین زنگ آموزش کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع «ژینایی رودخانه‌ها» گفت: در این برنامه آموزشی، اویس ترابی، موضوع ژینایی رودخانه‌های شهری و تلاش مبتنی بر رویکرد توسعه پایدار برای رفع آسیب های وارده بر اکوسیستم‌های رودخانه‌ای توسط انسان را تشریح می کند.

علی باقری با اعلام این مطلب افزود: گستردگی و تنوع موضوعات محیط‌زیستی سبب می‌شود تا نیاز به روز رسانی دانش و اطلاعات عمومی و تخصصی در این زمینه همیشه وجود داشته باشد و در برنامه ریزی‌های آموزشی، مصمم هستیم تا با استفاده از اساتید خبره و تأثیرگذار به این نیاز اساسی کارشناسان سازمان پاسخ مناسب بدهیم.

سرپرست دفتر آموزش محیط‌زیست ادامه داد: اگرچه این برنامه آموزشی برای کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست پیش بینی شده، اما منعی برای استفاده سایر مخاطبین وجود ندارد و علاقمندان به مباحث محیط‌زیستی نیز می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

وی ضمن اشاره به میزان بالای استقبال و رضایتمندی پرسنل سازمان از برگزاری اولین و دومین زنگ آموزش گفت: طبق نظرسنجی انجام شده بیش از ۸۰ درصد همکاران از دوره اعلام رضایتمندی کرده و خواستار تداوم این برنامه شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟