تیزری از دومین هایپرکار ریماک


تیزری از دومین هایپرکار ریماک

ریماک اتومبیل اولین تیزر از هایپرکار بعدی خود را منتشر کرده و البته تأیید کرد شاهد معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو 2018 خواهیم بود. این تصویر تاریک نشان دهنده ابعاد و پروفایل کلی هایپرکار الکتریکی جدید این کمپانی بوده و به نظر می‌رسد که استایل گیراتری در مقایسه با هایپرکار کانسپت وان داشته باشد.... نوشته تیزری از دومین هایپرکار...

ریماک اتومبیل اولین تیزر از هایپرکار بعدی خود را منتشر کرده و البته تأیید کرد شاهد معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو 2018 خواهیم بود.

تیزری از دومین هایپرکار ریماک
این تصویر تاریک نشان دهنده ابعاد و پروفایل کلی هایپرکار الکتریکی جدید این کمپانی بوده و به نظر می‌رسد که استایل گیراتری در مقایسه با هایپرکار کانسپت وان داشته باشد.

خودروی مورد بحث که با کد داخلی کانسپت 2 شناخته می‌شود نه تنها قدرتمندتر و سریع‌تر از کانسپت وان 1 میلیون دلاری خواهد بود بلکه برچسب قیمتی بالاتری نیز خواهد داشت.

تیزری از دومین هایپرکار ریماک
این کمپانی تیزر دومین محصول خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و کپشن “به زودی رونمایی می‌شود: هایپرکار کاملاً جدید ریماک، یک تغییردهنده بازی واقعی. رونمایی در نمایشگاه ژنو 2018.” را برای آن انتخاب کرده است.

تیزری از دومین هایپرکار ریماکRimac Concept One

ریماک کانسپت وان تنها به تعداد 8 دستگاه تولید شد و البته دو دستگاه از مدل‌های مخصوص پیست کانسپت S نیز پدیدار گردید. چهار پیشرانه الکتریکی این هایپرکار قدرت 1224 اسب بخاری را تولید کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.5 ثانیه‌ای می‌شود.

تیزری از دومین هایپرکار ریماک
ریماک می‌خواهد برخلاف هایپرکار کانسپت وان تعداد بیشتری از خودروی بعدی را بسازد و تیراژ 100 دستگاهی را هدف گرفته است. این کمپانی انتظار دارد در سال اول بتواند 20 دستگاه از هایپرکار جدید را بفروشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات