جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018


جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

ترکیب رنگ امبره در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از ترکیب رنگ امبره مدل رنگ مو,مدل رنگ مو جدید,رنگ موی سال 97 چه رنگی است,رنگ مو سال 2017,مدل رنگ و مش,مدل مو سال 2017,رنگ مو 2018,رنگ مو سال ,مدل رنگ مو زیتونی  فراهم آورده ایم. در ادامه  مدل رنگ مو زیتونی,عکس جدیدترین مدل...

جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

ترکیب رنگ امبره

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از ترکیب رنگ امبره مدل رنگ مو,مدل رنگ مو جدید,رنگ موی سال 97 چه رنگی است,رنگ مو سال ۲۰۱۷,مدل رنگ و مش,مدل مو سال 2017,رنگ مو 2018,رنگ مو سال ,مدل رنگ مو زیتونی فراهم آورده ایم.

در ادامه مدل رنگ مو زیتونی,عکس جدیدترین مدل رنگ مو,مدل رنگ مو جدید,رنگ موی سال 96,رنگ مو سال ۲۰۱۷,رنگ موی سال 96 چه رنگی است,رنگ مو 2018,مدل رنگ و مش ملاحظه میفرمایید.

جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

اگر موهای بلندی دارید به احتمال زیاد در دوره‌های مختلف با مشکل موخوره مواجه شده‌اید. موخوره به دوشاخه و شکننده شدن انتهای مو گفته می‌شود. دلیل ایجاد موخوره مراقبت ضعیف از موها، استفاده زیاد از حرارت برای صاف کردن یا حالت دادن مو، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و همچنین رفتارهای نادرست با مو است. به طور کلی اصلی‌ترین دلیل ایجاد موخوره خشکی مو است. استفاده از محصولات آرایشی و انواع رنگ مو‌ها و اکسیدان‌ها، استفاده از شامپوی نامناسب و حتی شانه کردن زیاد مو با برس‌های سفت از دلایل ایجاد موخوره است.

موخوره ظاهر نامناسبی به موها می‌دهد و باعث می‌شود مو کوتاه و بلند دیده شود و زیبایی مو را از بین می‌برد. ضمن اینکه وجود موخوره ممکن است شما را وسوسه کند تا با دست آنها را از بین ببرید و دچار عادت کندن موها شوید.

موخوره بیشتر در موهای سر دیده می‌شود، ولی در ابروها و نواحی دیگر بدن هم ممکن است موخوره ایجاد شود. رنگ کردن ابروها از عواملی است که می‌تواند در این ناحیه موخوره ایجاد کند.

ساییده شدن دو قسمت پوست روی یکدیگر، مثل بازو به پوست تنه یا ساییدگی پوست با پارچه و لباس و همچنین خشک کردن خشن بدن با حوله بعد از استحمام نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شود. اگر فکر می‌کنید رشد موهایتان خیلی کند شده است، ممکن است موخوره دلیل اصلی آن باشد.

کوتاه کردن مو درست‌ترین راه برای خلاص شدن از شر موخوره

هیچ درمان قطعی و صد درصدی برای از بین بردن موخوره‌ها وجود ندارد مگر اینکه موها را تا جایی که دچار موخوره شده است کوتاه کنید. این درست‌ترین و بهترین راه برای از بین بردن موخوره است. در این‌صورت به موها این فرصت را می‌دهید تا هم زیبایی طبیعی خود را پیدا کنند و هم رشد مناسبی را آغاز کنند. برای این کار لازم است حداقل به مدت یک سال موها را هر دوماه یک بار کوتاه کنید. اگر احساس می‌کنید این فاصله کوتاه است و در عین حال می‌خواهید موهایتان بلند شود بهتر است از هر شش ماه یک بار موها را اصلاح کنید، تا زمانی که وضعیت موهایتان تغییر نکرده لازم است مو را اصلاح کنید.

جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018
ترکیب رنگ امبره
جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018
جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018
جدیدترین انواع ترکیب رنگ امبره شیک با طرح های جدید 2018

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری