پیگیری برای رفع مشکلات حوزه ورزش استان مرکزی در دستور کار است


پیگیری برای رفع مشکلات حوزه ورزش استان مرکزی در دستور کار است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: به زودی برای حل برخی از مشکلات ورزش استان، به همراه استاندار و دیگر نماینده مردم اراک در مجلس، با وزیر ورزش و جوانان دیدار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی مقدسی یکشنبه شب در آیین تجلیل از مدال آوران ورزش استان مرکزی در اراک اظهار داشت: حضور استاندار جدید استان مرکزی که با بدنه ورزش کشور آشنایی کامل دارد و حسن رابطه ای هم با وزیر ورزش وجوانان دارد فرصت خوبی برای ورزش استان به شمار می رود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: انتظار داریم به دلیل سابقه همکاری استانداری مرکزی با وزارت ورزش و جوانان و آشنایی با مسائل ورزش کشور در مسیر گسترش ورزش استان گام های خوبی برداشته شود.

وی با تقدیر از ورزشکاران و هیات های ورزشی استان مرکزی بیان داشت: هیات های ورزشی با دست خالی و همت والا توانستند موفقیت هایی را در سطح ملی و فراملی برای استان رقم بزنند که جای تقدیر دارد.

مقدسی تاکید کرد: از وزیر کشور انتظار و توقع داریم در حل موضوع توقف فعالیت های ورزش باشگاه شهرداری اراک در زمینه تیم داری، با توجه به مذاکرات صورت گرفته و قول مساعد اقدامات لازم صورت بگیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس با تمام وجود از ورزش استان حمایت می کنم و قرار است به زودی با حضور استاندار مرکزی و دیگر نماینده مجلس اراک و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان، با وزیر ورزش دیدار داشته باشیم تا هم تعهداتی را که قبلا داده اند تحقق ببخشیم و هم زمینه حمایت ورزش استان بیشتر فراهم شود.

مقدسی از کارخانجات و صنایع استان خواست که در حمایت از ورزش استان بیش از گذشته اقدام و همکاری کرده و زمینه حضور بیشتر قهرمانان و ورزشکاران با استعداد در عرصه های جهانی، آسیایی و ملی را فراهم کنند تا روز به روز بر افتخارات استان مرکزی در حوزه ورزش افزوده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!