مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018


مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

مدل کفش اسپرت دخترانه در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل کفش راحتی زنانه,مدل کفش اسپرت زنانه 2018,مدل کفش اسپرت دخترانه 2018,مدل کفش اسپرت دخترانه,کفش اسپرت دخترانه 97,کفش دخترانه اسپرت 2018    فراهم آورده ایم. در ادامه   عکس کفش اسپرت پسرانه,مدلکفش 2017 دخترانه,خرید کفش اسپرت...

مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

مدل کفش اسپرت دخترانه

در این مطلب از سایت شیک پارس برای شما نمونه هایی از مدل کفش راحتی زنانه,مدل کفش اسپرت زنانه 2018,مدل کفش اسپرت دخترانه 2018,مدل کفش اسپرت دخترانه,کفش اسپرت دخترانه 97,کفش دخترانه اسپرت 2018 فراهم آورده ایم.

در ادامه عکس کفش اسپرت پسرانه,مدلکفش 2017 دخترانه,خرید کفش اسپرت دخترانه 2017,مدل کفش راحتی زنانه,مدل کفش اسپرت زنانه 2017,مدل کفش اسپرت دخترانه ملاحظه میفرمایید.

مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

در قرن دهم و دوازدهم میلادی، اروپایی ها در جریان جنگهای صلیبی از علم و دانش مسلمانان حتی برای کفشهایشان استفاده کردند . در قرن چهاردهم، با پیشرفت صنایع، آرام آرام پارچه و چرم دباغی شده نازک وارد کفش سازی شد. بسیاری قرن چهاردهم را قرن آغاز مد می نامند.

اواخر قرن چهاردهم هم کفشهای نوک تیز مد شد. مردم به هر زحمتی که بود پنج تا انگشتشان را در پنجه های نوک تیز می کردند تا ثابت کنند چقدر با شخصیت هستند. شروع این مد از هلند بود؛ جایی که عذاب شست پا و پا درد را برای مردم قرن چهارده میلادی به ارمغان آورد.

اواخر قرن پانزدهم میلادی، وقتی کفش نوک تیز از مد افتاد، کفش نوک پهن مد شد؛ البته بیشتر در شمال اروپا ذهن ها هر روز محصولات تازه تر و عجیب تری بیرون می داد. از نمونه های آن، کفشهای ونیزی بود که برای خانمها مد شد. این کفشها، یک کفه تخت داشت که زیرش کاملاً پر بود و ارتفاعش گاهی به شصت سانتی متر می رسید. از مشکل راه رفتن که بگذریم، وزن این جور کفشها احتمالاً خیلی زیاد بوده است مثل این که راه رفتن در آن سالها با مشقت و بلای بسیار همراه بوده است.

در قرن هفدهم، این پاشنه های وحشتناک از کفشها حذف شد و پاشنه های معقول تری به کفشهای زنانه و مردانه اضافه شد. قرن هفدهم، دراروپا قرن آدمهای پرافاده بود.

جامعه خیلی طبقاتی شده بود و همه می خواستند به هم فخر بفروشند و بهترین راهی که به ذهن مردم رسید، پوشیدن لباسهای خاص بود. مردمی که اهل پز دادن بودند. کفشهای پاشنه بلندی می پوشیدند که روی آن را با حریر بافته بودند. هر چه پاشنه بلندتر بود، موقعیت آن فرد بالاتر می رفت مثل این که در آن زمان کسانی که از بالا به همه چیزهای اطراف نگاه می کردند، احساس قدرت زیادی می کردند. در قرن هجدهم هم اوضاع همان طوری ماند و فقط شکل پاشنه ها تغییر کرد. به جای حریر هم از چرم رنگی استفاده کردند که به نظرشان بسیار زیبا بود. اما درهمین قرن، اتفاق خیلی مهمی افتاد. سال 1792 مردم از دست پاشنه های بلند و کفشهای حریر خسته شدند و بر ضد جامعه طبقاتی در فرانسه انقلاب کردند. انقلاب کبیر فرانسه، نتایج خیلی مهمی داشت. بعد از آن، مردم که دیگر به دنبال تساوی و برابری بودند پاشنه های بلند را حذف کردند و همه کفشها از نظر ارتفاع یک شکل شد. قرن نوزدهم، قرن همه گیر شدن مد بود.

مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

همچنین دیدن فرمایید

.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
مدل کفش اسپرت
مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018
مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018
مدل کفش اسپرت دخترانه جدید و شیک با طرح های مد سال 2018

-------------------------------------

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل کیف و کفش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...