فرماندار لاهیجان:برخورد بد با ارباب رجوع قابل تحمل نیست


سیدمحمد احمدی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان افزود:آسیب های اجتماعی فقط به طلاق ، بزهکاری و اعتیاد اتلاق نمی شود بلکه پدیده برخورد بد با ارباب رجوع در ادارات نیز یک نوع آسیب اجتماعی است که به پیکره اجتماع آسیب وارد می کند.وی با اشاره به سفارش و تاکید امام راحل به...

فرماندار لاهیجان:برخورد بد با ارباب رجوع قابل تحمل نیستReviewed by on Dec 12Rating:

سیدمحمد احمدی روز سه شنبه در کارگروه اشتغال این شهرستان افزود:آسیب های اجتماعی فقط به طلاق ، بزهکاری و اعتیاد اتلاق نمی شود بلکه پدیده برخورد بد با ارباب رجوع در ادارات نیز یک نوع آسیب اجتماعی است که به پیکره اجتماع آسیب وارد می کند.
وی با اشاره به سفارش و تاکید امام راحل به تکریم ارباب رجوع خاطرنشان کرد:کارشناسان برخی ادارات با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان رفتار بدی دارند که به مدیران مربوطه تذکر لازم داده شده است و از تمام ظرفیت ها و اختیارات قانونی برای برخورد با چنین خاطیانی استفاده خواهدشد.
وی تصریح کرد:همه ما مدیران که امروز پشت این میز قرار داریم و فردا اگر از سیستم اداری خارج شویم در آن سوی میز قرار می گیریم و جزء ارباب رجوع خواهیم بود و مدیران و کارشناسان و مسوولان ادارات باید مراقب باشند و اگر هر نوع گرفتاری یا مشکلی دارند حق ندارند با ارباب رجوع و مردم که ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی هستند برخورد نامناسب داشته باشند .
فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه هیچ برخورد بد با ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به ادارات قابل پذیرش نیست، اظهار داشت:باید با نهایت آرامش و صبر و حوصله مسایل را برای مردم توضیح داد و آنها را نسبت به مشکلات و محدودیت ها روشن کرد.
احمدی گفت: در مواجهه با ارباب رجوع حتی اگر حق هم با مسوولان و کارمندان ادارات باشد باید برخورد برخی از ارباب رجوع ها را تحمل کنند و مدیران باید بتوانند آستانه تحمل خود را بالا ببرند و بدانند در نظام جمهوری اسلامی رسیدگی به کار ارباب رجوع یک وظیفه است.
وی افزود: تمام تلاش حاکمیت از رهبری تا سران سه قوه بر این است که مهمترین موضوع و مشکل کشور اقتصادی است و باید مسوولان برای مسایل اقتصادی و اشتغال جامعه باید وقت زیادی بگذارند تا بتوان گوشه ای از این مشکلات را حل کرد.
وی به فرایند بودجه سال ۹۷ ارایه شده توسط رییس جمهوری به مجلس اشاره و تصریح کرد : این بودجه بر اساس اشتغال فراگیر ، رفع فقر و ایجاد عدالت تنظیم شده است .
درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان لاهیجان که روز عصر روز سه شنبه با حضور مسوولان بانک ها و مسوولان و مدیران بخش اقتصادی این شهرستان برگزار شد مشکلات متقاضیان و دریافت کنندگان تسهیلات بانکی مورد نقد و بررسی قرار گرفت .
در این جلسه همچنین مشکلات وثیقه های بانکی ، جذب اعتبارات و معرفی جایگزین برای متقاضیانی که به هر دلیل نتوانند نسبت برای دریافت تسهیلات اشتغال خانگی و سایر اعتبارات بانکی مدارک لازم را ارایه نماید بررسی و تصمیماتی گرفته شد.
خبرنگار : نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
۶۰۲۹ /۶۰۳۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید