دبیرکل حزب الله عراق: اقدام ترامپ درباره قدس، فرصتی برای نابودی اسرائیل است


به گزارش ایران ویج به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدهاشم حیدری عصر سه شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و شهدای جهان اسلام که با عنوان ‘ابناء الخمینی’ در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، افزود: این مساله یک همبستگی را بین مسلمانان به وجود آورده و تظاهرات مبنی بر مخالفت با ترامپ...

دبیرکل حزب الله عراق: اقدام ترامپ درباره قدس، فرصتی برای نابودی اسرائیل استReviewed by on Dec 12Rating:

به گزارش ایران ویج به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدهاشم حیدری عصر سه شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو و شهدای جهان اسلام که با عنوان ‘ابناء الخمینی’ در دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، افزود: این مساله یک همبستگی را بین مسلمانان به وجود آورده و تظاهرات مبنی بر مخالفت با ترامپ از سوی مسلمانان بیشتر شده است.
وی بیان کرد: در این شرایط دفاع از قدس بسیار حایز اهمیت است و یکی از واجبات جبهه مقاومت، دفاع از قدس شریف و تلاش برای آزاد سازی قبله نخست مسلمانان است.
وی اظهار کرد: هم اینک در ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین، نیجریه و افغانستان جنگی تمام عیار و از نوع اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی درگرفته و ما همگی سربازان این جبهه هستیم.
دبیرکل حزب الله عراق گفت: در این جنگ ۲ گروه مقابل هم قرار گرفته اند که یک گروه کشورهای اسلامی و گروه دیگر آمریکا، صهیونیسم، آمریکا، آل سعود و آل خلیفه اند.
حجت الاسلام حیدری اظهار کرد: دشمن به ما هشدار می دهد که کشورهای اسلامی نباید به یکدیگر کاری داشته و در مسائل سیاسی هم دخالت کنند و این درحالی است که آمریکا از هزاران کیلومتر دورتر از خاورمیانه به این منطقه آمده و با همدستی عربستان، به کشورهای اسلامی حمله می کند اما با این شرایط، ما موفق به خروج داعش از کشورهای عراق و سوریه شدیم.
وی در ادامه با اشاره به ملاقات های مکرر خود با دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سیدحسن نصرالله، بسیار به امام خامنه ای علاقه مند است و از خدا می خواهد که باقی عمر او و همسر و فرزندانش را بستاند و به امام خامنه ای ببخشد.
به گزارش ایران ویج به نقل از ایرنا، دانشگاه پیام نور مشهد ۱۴ هزار دانشجو در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.
۵۱۳۲/۷۴۸۹
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن