تولد عجیب نوزادان 3 قلوی یک زوج در دو روز! + تصاویر


«یو لی» 31 ساله و همسرش با اینکه دختری 11 ساله داشتند اما همواره در آرزوی یک پسر بودند. به همین خاطرزن جوان برای رسیدن به آرزویشان با روش لقاح مصنوعی باردار شد و در سه ماهگی فهمید سه دختر دیگر باردار است. روند بارداری این زن طبیعی سپری شد اما درنخستین روزهای 8 ماهگی اش درد زایمان گرفت و یکی از سه قلوها در بیمارستان شهر «سیچوان» چین با زایمان...

تولد عجیب نوزادان 3 قلوی یک زوج در دو روز! + تصاویر«یو لی» ۳۱ ساله و همسرش با اینکه دختری ۱۱ ساله داشتند اما همواره در آرزوی یک پسر بودند. به همین خاطرزن جوان برای رسیدن به آرزویشان با روش لقاح مصنوعی باردار شد و در سه ماهگی فهمید سه دختر دیگر باردار است. روند بارداری این زن طبیعی سپری شد اما درنخستین روزهای ۸ ماهگی اش درد زایمان گرفت و یکی از سه قلوها در بیمارستان شهر «سیچوان» چین با زایمان طبیعی به دنیا آمد.

تولد عجیب نوزادان 3 قلوی یک زوج در دو روز! + تصاویر

تولد عجیب نوزادان ۳ قلوی چینی

اما از آنجا که انقباض رحمی این زن متوقف شده بود، پزشکان پس از بررسی شرایط دو جنین دیگر هر دو را برای تکمیل رشد نگه داشتند و پس از دو روز با خطرناک شدن وضعیت یکی از آنها زن باردار را برای سزارین به اتاق زایمان بردند و فرزندانش را به دنیا آورند.
بنا به این گزارش، هر سه دختر نوزاد در سلامت کامل هستند اما برای تکمیل رشد در دستگاه نگهداری می شوند.

تولد عجیب نوزادان 3 قلوی یک زوج در دو روز! + تصاویر

نوزادان ۳ قلویی که در رو روز به دنیا آمدند
مجله اینترنتی آسمانیها۹۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟