آنیتا جواندل: امسال نوبت پدیده شدن دختران کویر کرمان در لیگ فوتسال است


آنیتا جواندل: امسال نوبت پدیده شدن دختران کویر کرمان در لیگ فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم دختران کویر کرمان میزبان تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان خواهد بود. آنیتا جواندل در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: جمعه با پالایش نفت آبادان مصاف خواهیم داد. این تیم با امتیاز بالا صدرنشین است؛ در دیدار دور رفت مقابل نفتی‌ها 5 بر صفر شکست...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم دختران کویر کرمان میزبان تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان خواهد بود. آنیتا جواندل در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: جمعه با پالایش نفت آبادان مصاف خواهیم داد. این تیم با امتیاز بالا صدرنشین است؛ در دیدار دور رفت مقابل نفتی‌ها ۵ بر صفر شکست خوردیم اما مهم‌ترین دلیل آن لیز بودن زمین بازی بود. در اصل نتیجه این بازی ۳ بر صفر به همراه دو گل به خودی بود که بازیکنان ما توپ را تقدیم به تیم حریف می‌کردند. اما این بار میزبان هستیم و از این امتیاز کمال استفاده را می‌بریم. اگر بازیکنان ما به خودباوری برسند هر ناممکنی را ممکن می‌کنند. دختران کویر کرمان نباید خودشان را دست کم بگیرند. با این توانایی که در آنها می‌بینیم به امید پیروزی به مصاف حریف می‌رویم.

سرپرست تیم فوتسال دختران کویر کرمان ادامه داد: امسال خوشبختانه با مشکلات مالی درگیر نیستیم و دغدغه مالی نداریم. بدون مشکل به مسابقات اعزام می‌شویم و ذهن بچه‌ها درگیر مسائل مالی یا احتمال اعزام نشدن به یک مسابقه نیست.

وی افزود: بازیکنان ما دور رفت عملکرد بسیار خوبی داشتند. امیدوارم همین روند در دور برگشت هم ادامه پیدا کند. همگی جوان و کم سن و سال هستند و اگر به خود باوری برسند قطعا یکی از مدعیان اصلی خواهند بود. ۴ بازیکن ملی‌پوش در تیم فوتسال دختران کویر کرمان بازی می‌کنند. نرگس و نجمه کریمی، زینب انجم شعاع، زهرا لطف آبادی که در هر دو اردو هم از سوی سرمربی تیم ملی دعوت شدند. به نظرم امسال نوبت پدیده شدن دختران کویر کرمان در لیگ فوتسال است.

جواندل در پایان گفت: سه بازی سخت تیم ما پشت سر هم برگزار خواهد شد. بعد از بازی با پالایش نفت به مصاف ملی حفاری و دانشگاه آزاد خواهیم رفت. گرچه این مسئله روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته اما امیدوارم از پس آن بربیایند. لیگ امسال از هر نظر با کیفیت است و هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. اختلاف چندانی بین تیم‌های اول تا سوم نیست، البته بین تیم‌های چهارم تا هشتم هم شرایط همینطور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی