مردم مبارکه و فلاورجان از آشوب‌گران اعلام برائت کردند


مردم مبارکه و فلاورجان از آشوب‌گران اعلام برائت کردند

اصفهان – مردم شهیدپرور شهرستان‌های فلاورجان و مبارکه همگام با دیگر شهرهای کشور با راهپیمایی علیه آشوب‌گران از اعمال آنها برائت جستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهیدپرور شهرستان‌های فلاورجان و مبارکه همگام با دیگر شهرهای کشور با راهپیمایی بر علیه آشوب‌گران از اعمال آنها برائت جستند.

راهپیمایی مردم مبارکه از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان ولی‌عصر (عج) به سمت مسجد جامع این شهر با حضور گسترده و پر شور مردم انقلابی این شهرستان برگزار شد و مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرک بر فتنه‌گر، پیرو امر رهبر هستیم و بنرهای مختلفی که در دست داشتند، حمایت خود را از آرمان‌های نظام و انقلاب اعلام کردند.

فلاورجانی‌ها نیز امروز از ساعت ۹ صبح با حرکت از میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان آزادی اقدامات اخیر آشوبگران در همراهی با دشمنان نظام را محکوم کردند.

راهپیمایی مردم در شهرستان‌های شهرضا، خمینی‌شهر، نجف‌آباد و لنجان علیه اغتشاشگران و آشوبگران با حضور حداکثری مردم دیروز برگزار شد و مردم شاهین‌شهر و برخی دیگر شهرستان‌ها نیز امروز از ساعت ۱۵و ۳۰ دقیقه به راهپیمایی می‌پردازند.

به گزارش مهر، با توجه به حضور گسترده مردم در تمامی شهرستان‌های استان و دیگر شهرهای کشور به نظر می‌رسد بار دیگر روزی پر از شعور سیاسی و شور حماسی در تاریخ کشورمان در حال ثبت در ذهن‌تاریخی دنیا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک