هوتخیل: از کیسه بُری تا انتحار (عکس)


در گذشته ها منطقه هوتخیل کابل به کیسه بُری و دزدی مشهور بود ولی حالا کمال بدان جا کشیده است که در کسب تجارت هرویین و سایر کارهای مافیایی از انتحار و انفجار هم کار می گیرند ولی ملامت داعش می کنند. روزنامه واشینگتن پست به نقل از فرمانده پولیس کابل...

در گذشته ها منطقه هوتخیل کابل به کیسه بُری و دزدی مشهور بود ولی حالا کمال بدان جا کشیده است که در کسب تجارت هرویین و سایر کارهای مافیایی از انتحار و انفجار هم کار می گیرند ولی ملامت داعش می کنند. روزنامه واشینگتن پست به نقل از فرمانده پولیس کابل می گوید که حمله انتحاری در منطقه بنایی، در همسایگی هوتخیل که جان شماری زیادی از نیروهای امنیتی را گرفت احتمالا کار مافیای هوتک ها یعنی هوتخیلی ها بوده است تا داعش.

همین هوتخیل جنایت پرور که حالا پایگاه سیاسی اسماعیل یون است بزگترین مدافع "اوغانیت" نیز می باشد. سه سال پیش وقتی اشرف غنی قانون شناسنامه برقی را امضا نمود. یون در تبانی چند صد نفر هوتخیلی به خیابان ریخت (به احتمال قوی در تفاهم با ارگ) و آن نمایش کوچک بهانه ای شد برای غنی تا قانون شناسنامه را کنار بگذارد ولی وقتی در تظاهرات جنبش روشنایی ده ها هزار تن به خیابان آمدند نه تنها که آب از آب تکان نخورد بلکه انتحاری نیز خدمت شان فرستادند و نام اش را داعش گذاشتند. حال رابطه "اوغانیت" با "جنایت" می بینید. اوغانیت ذهنیت است؛ تا تغییر نکند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد. تا همین نام است همین بام خواهد بود.

(عکس: برادران هوتخیلی می گویند که برادرشان که بگفته پولیس رییس باند بوده است را پولیس های شورای نظار کشته اند)

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


هوتخیل: از کیسه بُری تا انتحار (عکس)



منان ناصح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...