مصدومیت دمبله جدی است؟! ؛ واکنش والورده به مصدومیت ستاره فرانسوی


ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل سلتاویگو و صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد. آبی اناری‌ها در همان نیم ساعت ابتدایی بازی روی درخشش ماورایی مسی و البته آلبا، نسخه بالایدوسی‌ها را پیچیدند و به دور بعد صعود کردند. به گزارش mundodeportivo والورده پس از بازی به خبرنگاران...

والورده: مصدومیت دمبله جدی نیست

مصدومیت دمبله جدی است؟! ؛ واکنش والورده به مصدومیت ستاره فرانسوی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۸
مصدومیت دمبله جدی است؟! ؛ واکنش والورده به مصدومیت ستاره فرانسوی

ارنستو از نمایش تیمش راضی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل سلتاویگو و صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد.

آبی اناری‌ها در همان نیم ساعت ابتدایی بازی روی درخشش ماورایی مسی و البته آلبا، نسخه بالایدوسی‌ها را پیچیدند و به دور بعد صعود کردند. به گزارش mundodeportivo والورده پس از بازی به خبرنگاران گفت:

از ابتدای بازی خوب بودیم. دوئل سختی بود اما خیلی خوب بازی کردیم. همه چیز آسان به نظر می‌رسد اما این طور نبود. به جز نیمه اول بازی امشب بازی های دیگری هم بودند که عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما برابر سلتا از ابتدا با ذهنیت بسیار خوبی ظاهر شدیم. در حملات پر تعداد ظاهر شدیم و از موقعیت‌ها بهره بردیم. می‌دانستیم که اگر به سلتا فرصت دهیم، به ما ضربه می‌زند.

۲۸ بازی بدون شکست؟

نمی‌توانیم رو به عقب نگاه کنیم. فقط باید نگاهمان به جلو باشد. دو بازی خارج از خانه در لالیگا و حریف بعدی کوپا دل ری را پیش رو داریم و نمی‌توانیم بایستیم. خداحافظی ماسکرانو؟ باید ببینیم و منتظر بمانیم. هواداران قطعا ممنون دار زحمات او در این سال‌ها خواهند بود. شب فوق العاده‌ای بود. هم هواداران به ما کمک کردند و هم ما به آنها با یک بازی خوب.

یری مینا؟

باشگاه مدت‌هاست او را زیر نظر دارد. یری جوان و شجاع است و ما معتقدیم آینده دار و با پتانسیل است. باید ببینیم او چطور خودش را با فوتبال اروپا وفق می‌دهد و به نظرم کمی طولانی خواهد بود.

ارنستو والورده گفت:

مصدومیت دمبله چیز خاصی نیست.
دوست ندارم دور بعد به رئال مادرید برخورد کنیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : ارنستو والورده, ستاره فرانسوی بارسلونا, سرمربی بارسلونا, عثمان دمبله, لیونل مسی, یری مینا, یوردی آلبا

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان