روایت حاجی بابایی از نشست فراکسیون ولایی مجلس با حضور وزیر اطلاعات


روایت حاجی بابایی از نشست فراکسیون ولایی مجلس با حضور وزیر اطلاعات

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان عضو فراکسیون سوالات و نظرات خود را در حوزه وزارت اطلاعات در نشست امروز مطرح کردند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی درخصوص تشریح نشست امروز- یکشنبه- فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور محمود علوی وزیر اطلاعات بیان داشت: در این جلسه نمایندگان عضو فراکسیون حضور داشتند و سوالات و نظرات خود را در حوزه وزارت اطلاعات مطرح کردند.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: می‌توان از موارد مطرح شده به مسائل مربوط به رابطه شبکه‌های مجازی با امنیت کشور و ورود به حریم افراد، اشخاص حقیقی، حقوقی و تضعیف نظام اشاره کرد.
حاجی بابایی با بیان اینکه نمایندگان درخصوص بکارگیری افراد بازنشسته و عدم بکارگیری جوانان و نوآوری در برنامه‌های این وزارتخانه مسائلی را مطرح کردند، عنوان کرد: همچنین نمایندگان تحلیل وزیر اطلاعات را درخصوص مسائل اخیر کشور، میزان سازماندهی بودن اغتشاشگران، تعداد بازداشت شدگان و نوع نگاه این افراد را خواستار شدند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای فراکسیون خواستار چاره اندیشی دولت در زمینه مشکلات سپرده‌گذاران در موسسات مالی و اعتباری بودند، ادامه داد: نمایندگان درخصوص نقش خانواده‌ صدام و برخی تریبون داران در اغتشاش‌های اخیر سوالاتی را مطرح کردند.
حاجی بابایی با بیان اینکه نمایندگان عضو فراکسیون اعتقاد داشتند که ما خرمشهر را آزاد کردیم اما اکنون اداره کشور در اختیار شبکه‌های مجازی است، تصریح کرد: فضای مجازی ما در اختیار دشمن است و باید برای این مسئله چاره اندیشی شود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: تعدادی از نمایندگان از سخت بودن دیدار با رئیس جمهوری گله‌مند بودند و در این زمینه نیز مسائلی را مطرح کردند.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر اطلاعات به برخی از این سوالات پاسخ‌های لازم را ارائه کرد و خواستار برگزاری جلسه مشترک دیگری با اعضای فراکسیون در وزارت اطلاعات شد.
سیام*3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا