با انجام این ماساژ صورت ژاپنی 10 سال جوانتر خواهید شد!


با انجام این ماساژ صورت ژاپنی 10 سال جوانتر خواهید شد!

همه ی ما تمایل داریم که جوان تر به نظر برسیم و روند پیر شدنمان را به روش های مختلف به تعویق بیاندازیم. تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز این مطلب را می دانند و به خوبی از این مطلب بهره برده و انواع و اقسام کرم های ضد چروک و ضد پیری و نرم کننده را تولید و به بازار عرضه می کنند. اما متاسفانه این محصولات سرشار از مواد سرطان زا و مضر برای بدن...

1+

همه ی ما تمایل داریم که جوان تر به نظر برسیم و روند پیر شدنمان را به روش های مختلف به تعویق بیاندازیم. تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز این مطلب را می دانند و به خوبی از این مطلب بهره برده و انواع و اقسام کرم های ضد چروک و ضد پیری و نرم کننده را تولید و به بازار عرضه می کنند. اما متاسفانه این محصولات سرشار از مواد سرطان زا و مضر برای بدن هستند. در این مطلب همراه نت نوشت باشید تا ماساژ صورت ژاپنی را به شما آموزش دهیم.

ماساژ صورت ژاپنی به روش تاناکا شما را جوان نگاه می دارد!

خوشبختانه برای آن دسته از افرادی که به دنبال به تعویق انداختن پیری به صورت طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی هستند راه هایی وجود دارد. یکی از این روش ها ماساژ صورت ژاپنی به نام تاناکا است که توسط یک زن ۶۵ ساله ژاپنی به نام Yukuko Tanaka اختراع شده است.

آن چه که این ماساژ صورت ژاپنی نیاز دارد تنها دو دست شما است و اگر می خواهید پوستتان مرطوب نیز بشود می توانید از روغن زیتون و یا نارگیل نیز استفاده کنید.

ماساژ با ایجاد تحریک در گردش لنفاوی، سبب کاهش اِدم لنفاوی می شود و به دفع مواد زائد از سیستم کمک می کند. حرکات این ماساژ صورت ژاپنی باعث از بین رفتن پژمردگی صورت و چین و چروک ها می شود. بهترین چیزی که در رابطه به این راز زیبایی وجود دارد این است که بیشتر از ۵ دقیقه زمان نمی برد و شما حتی در محل کارتان می توانید این حرکات را انجام دهید.

ویدئوی آموزش ماساژ صورت ژاپنی تاناکا

ویدئوی های آموزش این ماساژ در کانال آپارات نت نوشت قابل مشاهده است، در ادامه این مطلب هم می توانید ویدئو ها را مشاهده کنید. اگر تمایل به دانلود این ویدیو ها دارید می توانید با مراجعه به کانال تلگرام نت نوشت t.me/netnevesht نیز آنها را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید: کانال تلگرام نت نوشت

با انجام این ماساژ صورت ژاپنی 10 سال جوانتر خواهید شد! با انجام این ماساژ صورت ژاپنی 10 سال جوانتر خواهید شد!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

7 − یک =

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز