دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرد


دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم ویژه دانشجویان تحت پوشش اداره بهزیسیتی شامگاه دیروز هشتم دی ماه در اردو گاه شهید عظیمی بابلسر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران افتتاحیه دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم شامگاه دیروز هشتم بهمن ماه در سالن کنفرانس اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر برگزار شد.

در این مراسم سعید آرام مدیرکل بهزیستی استان مازندران گفت: در این دوره آموزشی 20 تن از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی منطقه چهار کشور به آموزش روحوانی و روانخوانی خواهند پرداخت.

آرام تصریح کرد: با توجه به اهمیت والای تعلیم و تعلم کتاب دینی و آسمانی و سفارشات بزرگان دینی بر این امر مهم و مقدس و به منظور دستیابی به اهداف مشترک در خصوص و جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه علوم قرآنی و توانمند سازی مبتنی بر فرهنگ انسان سازی قرآن کریم تفاهم نامه فی مابین سازمان بهزیستی کشور و فعالیت های قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی منعقد شده است.

وی افزود: این طرح ویژه دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در منطقه چهار کشور شامل استان های گیلان،گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی است که امروز هشتم دی ماه شاهد برگزاری مراسم آغاز به کار این دوره در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر هستیم.

آرام ادامه داد: شرکت کنند گان در این دوره به مدت 12 روز به آموزش روخوانی و روانخوانی خواهند پرداخت و پس از موفقیت در این دوره کوتاه مدت موفق به دریافت مدرک پایان دوره خواهند شد که به عنوان مربی آموزش قرآن به فعالیت می پردازد.

در ادامه مصطفی رجبی معاون پشتیبانی منابع انسانی بهزیستی استان مازندران در جمع فراگیران حاضر که در سالن کنفرانس اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر برگزار شد با ارایه این مطلب که دانش زایی، مهارت افزایی و اشتغال زایی از مزایای مهم برگزاری این دوره اموزشی است گفت: برگزاری این دوره برای جامعه هدف علاوه بر توسعه و ترویج نورانی قرانی و شناسایی افراد توانمند و با استعداد و آشنایی فراگیران با روش تدریس روخوانی و روانخوانی و قواعد قرآن کریم مسلط و اماده سازی برای آموزش و تدریس، اشتغال‌زایی هم است.

وی افزود: فراگیران در این دوره آموزشی می‌توانند در قبال امر آموزش قرآن نیز حق الزحمه‌ای را دریافت کنند.

رجبی تصریح کرد: از اهداف مهم برگزاری این دوره می توانیم به تسلط افراد به قرائت و تربیت و پرورش معلم قرآنی ، ارتقای سطح دانش قرآنی، ارتقای سطح تجویدی افراد، گسترش و توسعه معرفت اخلاق قرآنی در سطح جامعه هدف، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی، فراهم کردن فضای مناسب برای علاقه‌مندان قرآنی و پویایی و شادابی روحیات جوانان در انتشار فرهنگ قرآنی اشاره کرد.

دوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرددوره آموزشی طرح دانشجو معلم قرآن کریم در بابلسر آغاز به کار کرد

حمیدرضا گل محمدی تواندشتی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم های وحشت آور از متفاوت ترین سارقان سریالی مسلحانه خانه های تهران