چارلز لکلرک: سائوبر متفاوتی را خواهید دید


فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده تازه کار تیم سائوبر معتقد است با توجه به استفاده تیمش در فصل بعد از موتور 2018 فراری پیشرفت بزرگی در انتظار این تیم خواهد بود. سائوبر فصل 2017 را با موتور یک سال قبل یعنی موتور فصل 2016 فراری به رقابت پرداخت. تلاش این تیم در طول فصل خیلی نتیجه ایی به دنبال نداشت و این تیم تنها با 5 امتیاز در...

فرمول یک ایران – چارلز لکلرک راننده تازه کار تیم سائوبر معتقد است با توجه به استفاده تیمش در فصل بعد از موتور 2018 فراری پیشرفت بزرگی در انتظار این تیم خواهد بود.

سائوبر فصل 2017 را با موتور یک سال قبل یعنی موتور فصل 2016 فراری به رقابت پرداخت.

تلاش این تیم در طول فصل خیلی نتیجه ایی به دنبال نداشت و این تیم تنها با 5 امتیاز در انتهای جدول رده بندی تیمی قرار گرفت. حال با توجه به پیوستن لکلرک به سائوبر این تیم در این فصل از موتور بروز فراری برای رقابت در فصل بعد استفاده خواهد کرد.

لکلرک گفت:

داشتن موتور بروز فراری در فصل بعد یک پیشرفت بزرگ برای تیم خواهد بود. همچنین داشتن شریک تجاری مانند آلفارومئو نیز می تواند خبر های بسیار خوش و جذابی برای تیم داشته باشد.

انتظارات شخصی من برای فصل بعد این است که تا جایی که می توانم مهارت و رانندگی خود را بهبود ببخشم و امیدوارم بتوانم تجربیات خوبی در این فصل داشته باشم.

در مورد تیم نیز من تمام تلاش خود را برای کمک به سائوبر انجام خواهم داد تا بتوانیم به بهترین نتیجه ممکن در فصل 2018 دست پیدا کنیم.

تاریخ رونمایی از ماشین 2018 تیم سائوبر، یکم اسفند خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو