مسابقات فوتسال مدارس شهرستان گناوه برگزار شد


مسابقات فوتسال مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

بوشهر - مسابقات فوتسال مدارس شهرستان گناوه با حضور 20 تیم به مدت دو هفته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در روز پایانی مسابقات فوتسال مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و استعدادهایی خوبی در این مسابقات شناخته شد.

وی افزود: یکی از اهداف ما در آموزش و پرورش از برگزاری مسابقات دانش آموزی کشف استعداد است که در این زمینه موفق هستیم و سالانه تعداد زیادی از دانش آموزان شناسایی و به مسابقات استانی و کشوری اعزام می شوند.

مدیر آمدزش و پرورش تصریح کرد: مسابقات فوتسال دانش آموزی مقطع ابتدایی پسران شهرستان گناوه با حضور ۲۴۰ دانش آموز و درقالب ۲۰ تیم به مدت ۱۴ روز برگزار شد.

وی بیان داشت: در پایان دبستان شهید زنگی مقام اول و مدارس شهید ارجمند و شهید تباشیر مقام های دوم و سوم را کسب کردند و همچنین مدرسه شهید حر خسروی بعنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

مسابقات فوتسال مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

غلامرضا خدری کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه گفت: تاکنون در رشته‌های شطرنج، دو و میدانی، پینگ پنگ، فوتسال، هندبال، والیبال در دو بخش پسران و دختران در مقاطع مختلف مسابقات را برگزار کرده ایم.

وی افزود: جشنواره بازی های بومی و محلی را در مدرسه شهید تیموری بصورت گسترده و در سطح بسیار بالا و مطلوبی برگزار کردیم.

خدری تصریح کرد: برگزاری مسابقات در رشته های مختلف در سطح مدارس باعث شده که استعدادهای زیادی به شهرستان و باشگاه ها معرفی شود و این باعث پیشرفت ورزش شهرستان می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه