تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia مشخص شد


تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia مشخص شد

شرکت سگا ناشر مجموعه بازی‌های Total War به تازگی از تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia و سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی رونمایی کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پس از عرضه نسخه اول از سه‌گانه Total War: Warhammer بود که استودیو بازی‌سازی The Creative Assembly...

شرکت سگا ناشر مجموعه بازی‌های Total War به تازگی از تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia و سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی رونمایی کرده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پس از عرضه نسخه اول از سه‌گانه Total War: Warhammer بود که استودیو بازی‌سازی The Creative Assembly اعلام کرد که در حال کار بر روی سری جدیدی از بازی‌های Total War است که بیشتر به روایت دوران‌هایی می‌پردازد که کمتر در تاریخ به آن‌ها پرداخته شده است. این مجموعه جدید که Total War Saga نام دارد، شمال چندین نسخه خواهد بود که اولین آن‌ها بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia است که روایتگر جنگ‌های قبایل ساکن جزیره بریتانیا مانند خاندان‌های Gaelic ،Anglo-Saxon و Viking با یکدیگر برای تسلط بر آن خواهد بود.

بنا به گفته‌های سگا و استودیو The CA این بازی در تاریخ بیست و نهم فروردین ماه سال 1397 (هجدهم آپریل 2017) در ابتدا برای پی سی و سپس برای پلتفرم Mac منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که سازندگان از حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia رونمایی کردند که در ادامه قادر به ملاحضه آن خواهید بود.

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia مشخص شد

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows 7 64Bit پردازنده (CPU): Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz حافظه (Ram): 5 GB RAM گرافیک: NVIDIA GTX 460 1GB | AMD Radeon HD 5770 1GB | Intel HD4000 @720p فضای مورد نیاز جهت نصب بازی: 60 GB available space

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10 64Bit پردازنده (CPU): Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz حافظه (Ram): 8 GB RAM گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 4GB | AMD Radeon R9 290X 4GB @1080p فضای مورد نیاز جهت نصب بازی: 60 GB available space

همانطور که مشاهده کردید، برای اجرای این بازی با اعمال حداقل تنظیمات، به سیستم‌هایی نیاز دارید که در سطح متوسطی قرار دارند. ولی اگر خواهان جزئیات بیشتر، میزان فریم دهی بالاتر و اجرا در وضوح بالاتر هستید باید سیستم شما مجهز به سخت‌افزار قدرتمندتر و به‌روزتری باشد.

در انتها لازم به ذکر است که بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia در اصل به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد ولی پکیج‌های فیزیکی آن به صورت محدود نیز از طریق برخی از فروشگاه‌ها و وبسایت‌های معتبر فعال در زمینه بازی و سرگرمی به فروش خواهد رسید.

تاریخ انتشار و سیستم مورد نیاز بازی Total War Saga: Thrones Of Britannia مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا