ابوسفیان های درون جمهوری اسلامی به کمتر از سرنگونی نظام راضی نمی شوند/ چرا یارانه 45هزار تومانی حرام است ولی کارانه400میلیونی حلال؟!


ابوسفیان های درون جمهوری اسلامی به کمتر از سرنگونی نظام راضی نمی شوند/ چرا یارانه 45هزار تومانی حرام است ولی کارانه400میلیونی حلال؟!

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان، گفت: ابوسفیان و اسلام ابوسفیانی در داخل جمهوری اسلامی هم وجود دارند که به کمتر از سرنگونی نظام اسلامی راضی نمی شوند. مصداق بارز جریان ابوسفیانی، اغتشاشات اخیر بود که بنی امیه های درون جمهوری اسلامی، با بهانه مشکلات اقتصادی، قصد ضربه زدن به نظام را داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتونٰ حجت الاسلام علیانسب ظهر دیروز در نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی استان با اشاره به فرارسیدن ایامن الله دهه فجرٰ اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57ٰ نشات گرفته از اعتقادات دینی مردم ایران بود که با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید

وظیفه فعالان فرهنگی در تبیین انقلاب

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامیٰ وظیفه سنگینی را برعهده فعالان عرصه فرهنگ نهاد.حفظ انقلابٰ نسبت به اقتضای زمان متفاوت است. دردهه شصتٰ حفظ انقلاب به شکل دفاع سخت و و نبرد در میدان جنگ بود که با تقدیم بیش از 240 هزار شهیدگلکون کفنٰٰ،به سرانجام رسید

وی اضافه کرد: تهدیدات دشمن علیه جمهوری اسلامی بعد از دفاع مقدسٰ، در قالب تهدیدات نرم و نفوذ فرهنگی، تغییر ماهیت داد. فعالان فرهنگی به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه فرهنگی وظیفه سنگین و خطیری را برعهده دارند.

علیانسب با اشاره به تفاوت ایمان در بین مسلمانانٰ، افزود: تفاوت در ایمان و یقین، از صدر اسلام تا کنون ادامه داشت، کسانی بودند که اسلام را با جاتن و دل قبول کردند، اینگونه مسلمانان همیشه در هر برهه ای از تاریخ در راه اسلام، جان فشانی هایی انجام داده اند.

نفوذ بنی امیه های تاریخ در برخی مسلمانان

وی خاطر نشان کرد: عده ای به ظاهر مسلمان کسانی بودند که از روی ترس یا برخی دلایل دیگر به اسلام گرویده بودند. این گروه از مسلمانان، خباثت را در ذات خود پرورش داده بودند.

وی اضافه کرد: بنی امیه مصداق بارز این نوع مسلمان است که با نفوذ در بین مسلمین،باعث انحراف در بین مسلمانان شد. با چهره اسلام ظاهری و برخی اقدامات ظاهربینانه، عده ای کوته بین فریب کارهای بنی امیه را خوردند و باعث شکاف در بین مسلمانان شدند.

وی با بیان اینکه راه وروش بنی امیه از صدر اسلام تاکنون ادامه داشته است، تصریح کرد: بنی امیه جریان اسلامی، با استفاده از ظاهر دین ورود پیدا می کند. تاریخ اسلام پر است از بنی امیه ها و ابوسفیان هایی که اسلام همیشه با آن ها مبارزه کرده است.

نبود بینش سیاسی باعث شکست نهضت مشروطیت

وی با اشاره به اتفاقات دوران مشروطیت و نفوذ جریان ابوسفیانی و تغییر مسیر انقلاب مشروطیت، یادآور شد: ابتدای جریان مشروطیت بر اساس اعتقاد اسلامی شکل گرفته بود، ولی در فاصله کوتاهی، چنان ورق برگشت که فردی مثل شیخ فضل الله نوری که از بنیان گزاران مشروطه بودع به طرز فجیعی کشته شد.

این کارشناس مسائل فرهنگی، اضافه کرد: نفوذ ابوسفیان اسلامی در ملی شدن صنعت نفت نیز دیده می شود. با جداکردن مردم از روحانیت عملا استقلال نفتی کشور را از بین بردند از سال 32 تا سال57 که انقلاب به پیروزی رسید،19 میلیارد بشکه از کشور خارج شد که یک هشتم قیمت نفت به کشور تعلق می گرفت.

قشر مستضعف در کشور به فراموشی سپرده شده

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان، ادامه داد، ابوسفیان و اسلام ابوسفیانی در داخل جمهوری اسلامی هم وجود دارند که به کمتر از سرنگونی نظام اسلامی راضی نمی شوند. مصداق بارز جریان ابوسفیانی، اغتشاشات اخیر بود که بنی امیه های درون جمهوری اسلامی، با بهانه مشکلات اقتصادی، قصد ضربه زدن به نظام را داشتند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری، که فرمود: مگس روی زخم می نشیند، اظهار داشت: بادی از ایجاد زخم در بدنه نظام جلوگیری کرد،قشر مستضعف در کشور، به فراموشی سپرده شده است که این حرکت، آفتی علیه جمهوری اسلامی است. قشر کم در آمد جامعه، همیشه پشتیبان نظام بوده اند.

چرا یارانه 45هزار تومانی حرام است ولی کارانه400میلیونی حلال؟

وی با انتقاد از رفتار اقتصادی دولت در بخش طرح سلامت، گفت: چطور ممکن است که طرح مسکن مهر که باعث خانه دار شدن برخی قشر ضعیف جامعه شد، مزخرف و قوطی کبریت خوانده شد، ولی طرح سلامت که چندین برابر مسکن مهر، هزینه شد، ولی در عمل نتیجه ای برای مردم نداشت، با افتخار یاد می شود.

علیانسب، اضافه کرد: برخی مسئولین دولتی در دیدار با مراجع تقلید، آمارهایی اشتباه ارائه می دهند و اینگونه تلقین می کنند که برخی یارانه بگیران، نیازی به دریافت این مبلغ ندارند و از نظر شرعی جایز نیست، حال این سوال را باید پرسید که چرا یارانه 45هزارتومانی حرام است ولی کارانه 400میلیون تومانی برخی پزشکان حرام نیست؟ طرح تحول سلامت دولت، نتیجه ای جز ایجاد شکاف عمیق در آمدی بین پزشکان با مردم عادی، نداشت، کارانه های هنگفتی که توسط دولت به برخی پزشکان پرداخت می شود، مصداق بارز بی عدالتی در جامعه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید