بازداشت 21 فلسطینی در کرانه باختری


بازداشت 21 فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیست دست کم 21 فلسطینی را در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ جدیدترین اخبار و رویدادهای سرزمین های اشغالی در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است.

نظامیان صهیونیست 21 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند

­ نظامیان صهیونیست دست کم 21 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند .
به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین ( وفا) از رام الله ، باشگاه اسیران فلسطینی روز دوشنبه اعلام کرد نظامیان اسرائیلی بامداد امروز به شهرها و روستاهای مختلف در کرانه باختری رود اردن یورش بردند و 21 فلسطینی را ربودند .
باشگاه اسیران فلسطینی تاکید کرد نظامیان اسرائیلی پنج فلسطینی را در مناطق مختلف الخلیل بازداشت کردند .
سه فلسطینی هم به دست نظامیان اشغالگر در شهرک بیت فجار در بیت لحم بازداشت شدند .
نظامیان اسرائیلی هفت فلسطینی دیگر را در رام الله و البیره بازداشت کردند .
باشگاه اسیران فلسطینی افزود نظامیان اسرائیلی صبح امروز همچنین با یورش به شهرک کفر راعی در جنین ، قلقیلیه و طولکرم دست کم شش جوان را بازداشت کردند .

تخریب یک مدرسه فلسطینی

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک مدرسه دانش آموزان فلسطینی را در کرانه باختری تخریب کردند. ، نظامیان اسرائیلی با یورش به روستای العیزریه بین دو شهر قدس و اریحا در کرانه باختری، مدرسه این روستا را تخریب کردند. بیش از نود کودک فلسطینی در این مدرسه ابتدایی تحصیل می کردند.

کد ویدیو

بلدوزرهای ارتش اسرائیل با حمایت نظامیان این رژیم برای تخریب این مدرسه به بهانه آنکه مجوز ندارد، وارد روستای العیزریه شدند. فلسطینی های ساکنان روستای العیزریه می گویند اشغالگران با تخریب تنها مدرسه این روستا تلاش می کنند آنها را به کوچ اجباری از این منطقه وادار کنند و زمین های این روستا را به شهرک ها ملحق کنند.

تجاوز ناو صهیونیستی به آبهای ساحلی لبنان

ارتش لبنان اعلام کرد یک ناو جنگی رژیم صهیونیستی یکشنبه با عبور از مرزهای دریایی میان فلسطین اشغالی و لبنان در دریای مدیترانه ،‌وارد آب های ساحلی لبنان شد. فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای با اعلام این خبر افزود این ناو جنگی ارتش صهیونیستی عصر یکشنبه وارد آب های ساحلی لبنان مقابل سواحل منطقه « راس الناقوره» در جنوب لبنان شد و دقایقی در این آب ها باقی ماند. با ورود این ناو صهیونیستی به اب های لبنان ، فرماندهی ارتش لبنان جزئیات این اقدام را به اطلاع نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان «یونیفل» رساند.
ارتش لبنان همچنین اعلام کرد که سه ناو جنگی ارتش صهیونیستی جمعه گذشته هم وارد آب های ساحلی لبنان در منطقه راس الناقوره شدند .

حمله صهیونیست ها به فلسطینی ها در الخلیل

گروهی از یهودیان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اشغالگر یکشنبه به معترضان فلسطینی در شهر الخلیل حمله کردند.
یهودیان صهیونیست با یورش به مرکز شهر الخلیل در کرانه غربی رود اردن ، در پناه و پشتیبانی ارتش صهیونیستی به خبرنگاران و فلسطینیهای معترض که تجمعی برای اعلام همبستگی با کودکان اسیر فلسطینی در خیابان الشهدا برپا کرده بودند ، حمله کردند.منابع رسانه ای فلسطینی تاکید کردند که دهها تن از یهودیان ساکن شهرک های غیرقانونی در کرانه غربی رود اردن اقدام به ضرب و جرح خبرنگاران و فعالان فلسطینی و خانواده اسیران فلسطینی کردند و نظامیان صهیونیستی از شهرک نشینان حمایت می کردند.

تخریب یک خانه فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی یکشنبه با یورش به استان نابلس یک خانه در حال ساخت فلسطینی ها را تخریب کرد.
بولدوزرهای ارتش صهیونیستی با یورش به روستای بیت دجن در شرق نابلس اقدام به ویران کردن یک خانه در حال ساخت فلسطینیهای این منطقه کردند.

هشدار آنروا درباره اوضاع بغرنج انسانی در غزه

آژانس اشتغال و کمک رسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی موسوم به " آنروا" درباره اوضاع انسانی و معیشتی فلسطینی های ساکن نوار غزه به سبب کاهش اعتبارات مالی این نهاد بین المللی، هشدار داد. آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل یکشنبه هشدار داد کاهش کمک های غذایی ارسالی به نوار غزه تاثیرات و پیامدهای فاجعه باری به دنبال خواهد داشت .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات