پریسا عرب بعد از فوت پدرش: پدرم بزرگ‌ترین حامی من در عرصه ورزش بود


پریسا عرب بعد از فوت پدرش: پدرم بزرگ‌ترین حامی من در عرصه ورزش بود

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پریسا عرب دونده خوشنام ایلامی کشورمان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی مجموعه انقلاب تهران برگزار شد، در جایگاه پنجم ماده تخصصی‌اش یعنی دوی 3 هزار متر ایستاد. اما این در حالی است که پریسا عرب تنها 10 روز قبل از این مسابقات پدرش را از دست داده بود. پدر این دونده ارزنده کشورمان به علت...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، پریسا عرب دونده خوشنام ایلامی کشورمان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی مجموعه انقلاب تهران برگزار شد، در جایگاه پنجم ماده تخصصی‌اش یعنی دوی ۳ هزار متر ایستاد. اما این در حالی است که پریسا عرب تنها ۱۰ روز قبل از این مسابقات پدرش را از دست داده بود. پدر این دونده ارزنده کشورمان به علت سکته قبلی ۱۰ روز قبل از این رقابت‌ها در گذشته بود. پریسا عرب نیز به گفته خودش در حالیکه در شرایطی که برای وی پیش آمده بود دیگر تمایلی به رقابت در این بازی‌ها نداشت با اصرار پریسا بهزادی، نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی ضمن شرکت در مسابقات داخل سالن مقام پنجم این ماده از رقابت‌ها را بدست آورد. پریسا عرب متولد ۷۱، فرزند آخر خانواده است و ۲ خواهر و ۳ برادر دارد، خانواده‌اش در ایلام زندگی می‌کنند و مدتی است که در تهران و دور از خانواده سکونت دارد؛ عرب در رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شده است. اما با وجود دوری، دو هفته یک بار به خانه می‌رود و تلفنی مدام با آنها در تماس است.

پریسا عرب بعد از فوت پدرش: پدرم بزرگ‌ترین حامی من در عرصه ورزش بود

پریسا عرب در مورد فوت پدرش و حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به خبرنگار ورزش بانوان گفت: آمادگی بسیار بالایی داشتم، ۲۰ روز قبل از مسابقات پدرم گرفتار بیماری شد و متاسفانه ۱۰ روز بعد فوت کرد. اگر تمریناتم را ادامه می‌دادم حتما مدال می‌گرفتم اما نشد. من فقط در این مسابقات حضور داشتم، بدون تمرین و با داشتن حال روحی بد.

وی ادامه داد: در خانواده من خواهر و برادرانم ورزش نمی‌کنند پدرم هم ورزش نمی‌کرد اما در عین حال بزرگ‌ترین حامی من بود و همواره در ورزش تشویقم می‌کرد. بعد از این نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد دائما خاطرات پدرم را مرور می‌کنم؛ اما احساس می‌کنم باید مسیر ورزشی‌ام را ادامه دهم. ۲۶ بهمن ماه مسابقات ماراتن و نیمه ماراتن قهرمانی کشور در هرمزگان برگزار خواهد شد. بعد از آن هم ماراتن بین المللی پارس را پیش رو داریم که من سال گذشته مقام اول آن را کسب کرده بودم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا