روحیه خستگی ناپذیر و جنگجویانه؛ سلاح گچساران در برابر تاسیسات


روحیه خستگی ناپذیر و جنگجویانه؛ سلاح گچساران در برابر تاسیسات

راضیه جانباز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان ؛ درباره زندگی اش به عنوان یک هندبالیست ؛ مسابقه حساس برابر تاسیسات دریایی در هفته پایانی لیگ و اوضاع و احوال تیمش سخن گفته است. بازی با تاسیسات ؛ جنگ جویانه شرایط دو تیم را یکسان می دانم و در تمام این سال ها ،این اولین باری است که نمی توانم حتی حدس بزنم که چه...

راضیه جانباز در گفتگو با پایگاه خبری ورزش بانوان ؛ درباره زندگی اش به عنوان یک هندبالیست ؛ مسابقه حساس برابر تاسیسات دریایی در هفته پایانی لیگ و اوضاع و احوال تیمش سخن گفته است.

بازی با تاسیسات ؛ جنگ جویانه

شرایط دو تیم را یکسان می دانم و در تمام این سال ها ،این اولین باری است که نمی توانم حتی حدس بزنم که چه اتفاقی رخ خواهد داد با این حال ما قابلیتی داریم که هیچ تیمی ندارد و آن روحیه خستگی ناپذیر و جنگجویانه است.

به ظاهر ما نسبت به تاسیسات با فقر بازیکن روبرو هستیم اما ما همان تیمی هستیم که تاسیسات را در گچساران با ۱۰ اختلاف شکست داد و در مقابل لارستان در ثانیه های آخر با اشتباه داور مسا.وی کرد وگرنه پیروز میدان بود.

در ابتدای فصل کسی فکر آن را نمی کرد نفت و گاز تا این حد مدعی باشد اما عمیقا این را درک کرده بودیم که در کنار هم می توانیم به کارهای بزرگی دست بزنیم ما حرفی نزدیم و ادعایی نکردیم اما در زمین مسابقه توانایی هایمان را نشان دادیم و در بازی با تاسیسات هم برای بهترین نتیجه به میدان می رویم گرچه این بازی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

پیش بینی محتاطانه

اگر این بازی در گچساران برگزار می شد به طور قطع می گفتم که ما برنده ایم اما شرایط در خانه حریف متفاوت است با این حال این موضوع ، تغییری در هدف ما ایجاد نمی کند. ما طوری با هم تمرین کرده ایم که یک بازیکن اگر ۲ دقیقه هم به زمین آمد باید نقش خودش را به درستی اجرا کند ما بر روی تک تک بازیکنان در تک تک لحظه ها حساب کرده ایم.

روحیه خستگی ناپذیر و جنگجویانه؛ سلاح گچساران در برابر تاسیسات

امسال یکی از بهترین سال های هندبالی من بود. من ، الناز قاسمی و فاطمه خلیلی قصد داشتیم در یک تیم بازی کنیم و این اتفاق در گچساران و در کنار تیم جوان و دوست داشتنی نفت و گاز رقم خورد و برای من بسیار شیرین بود.

راضیه جانباز و سال های دور از خانه

خانواده من هرگز مشکلی با فعالیت من به عنوان یک هندبالیست حرفه ای نداشتند اما برخی مشکلات در زمینه تحصیلی و کاری همیشه وجود داشت و هرگز هم حل نشد. واقعیت این است که دوست داشتم برای شهر خودم بازی کنم. امسال با نفت و گاز ، هفتمین سال بیرون از خانه را سپری کردم. این شرایط گاهی خسته کننده می شود.

هندبال پایه

من به عنوان یک بازیکن غیر بومی که سال ها در تیم ثامن الحجج حضور داشتم واقعا ندیدم که در کنار تشکیل یک تیم قدرتمند ، بازیکن پایه هم پرورش داده شود و فکر می کنم به طور کلی در بخش پایه سازی ضعف داریم اما ظاهرا قرار است برنامه های مهمی در این زمینه اجرا شود البته تیم های اصفهان کردستان و همین نفت و گاز گچساران در این زمینه فعالیت دارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل