تنوع در پوشش با انتخاب روسری و شال مناسب


دست اندرکاران مد و فشن راهکارهای متنوعی را برای تغییر و تنوع در پوشش ارائه می دهند که گاهی پرخرج و هزینه بر است. انتخاب پوشش باید با توجه به سبک و تفاوت های ظاهری افراد انجام شود. یکی از ترفندهای ساده و البته کم هزینه تر برای تنوع در ظاهر بانوان، استفاده از روسری و شال های متنوع است. انتخاب روسری با توجه به چهره و فرم صورت،...

دست اندرکاران مد و فشن راهکارهای متنوعی را برای تغییر و تنوع در پوشش ارائه می دهند که گاهی پرخرج و هزینه بر است. انتخاب پوشش باید با توجه به سبک و تفاوت های ظاهری افراد انجام شود. یکی از ترفندهای ساده و البته کم هزینه تر برای تنوع در ظاهر بانوان، استفاده از روسری و شال های متنوع است. انتخاب روسری با توجه به چهره و فرم صورت، انتخابی هوشمندانه و کم هزینه است که می تواند ظاهر افراد را بسیار متفاوت نشان دهد.

تنوع در پوشش با انتخاب روسری و شال مناسب

تنوع در پوشش با روسری و شال های رنگی

رنگ شال و روسری به طور مستقیم بر زیبایی چهره تاثیرگذار است. رنگ های روشن، رنگ های گرم و تند، رنگ های ملایم و آرامشبخش، همگی می توانند نظرتان را جلب کنند. در انتخاب روسری به هماهنگی رنگ بین رنگ مانتو و رنگ روسری توجه کنید. هماهنگی به مفهوم استفاده از یک رنگ برای همه پوشاک و اکسسوری ها نیست. انتخاب رنگ های متضاد در کنار یکدیگر جذابیت بیشتری دارند. در این صورت الزامی به پوشیدن سرتا پا یک رنگ ندارید .اگر پوستی سرد و بیروح دارید می توانید با انتخاب یک رنگ گرم، چهره را با نشاط تر نشان دهید. آنچه بیش از رنگ روسری اهمیت دارد، هماهنگی آن با فرم صورت و ابعاد چهره است.

انتخاب روسری با توجه به فرم صورت

بانوانی که صورت های ظریف و کشیده دارند بهتر است از طرح های افقی استفاده کنند. روسری هایی با خطوط افقی موجب خطای دید شده و از کشیدگی صورت کم می کنند. به این ترتیب صورت پرتر دیده شده و جذابیت چهره دوچندان خواهد شد.

کسانی که صورت های گرد دارند می توانند از طرح هایی که صورت را کمی کشیده تر نشان می دهد استفاده کنند. روسری هایی که طرح های عمودی دارند با ایجاد خطای دید برای صورت های گرد مناسب تر هستند. استفاده از شال هایی با نوارهای پهن و طرح هایی که روی سر حالت عمودی دارند، انتخاب مناسبی برای دختر خانم هایی با صورت گرد است.

تنوع در پوشش با طرح روسری

روسری های طرحدار و پر نقش و نگار را با دقت بیشتری انتخاب کنید. طرح های شلوغ و گل درشت، چهره را کمی درشت تر نشان می دهند. این طرح ها برای بانوانی که صورت های بسیار ظریفی دارند انتخاب مناسب تری است. البته بانوانی با چهره های درشت می توانند از طرح های شلوغ و ظریف استفاده کنند. گل ها و نقوش ریزتر، چهره را ظریف تر نشان داده و مناسب این افراد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا