دعوت مسئولان ارشد خراسان شمالی برای حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن


دعوت مسئولان ارشد خراسان شمالی برای حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن

بجنورد- مسئولان ارشد خراسان شمالی با صدور پیامی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن فراخواندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه ای مردم را به شرکت در یوم الله ٢٢ بهمن دعوت کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

بار دیگر فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرار رسید و ما وارثان انقلاب بهمن۵٧، این ثمره مجاهدت های هزاران زن و مرد در پی قریب یک سده مبارزه حق طلبانه ملت ایران برای رهایی از چنگال استبداد و استعمار و تحقق استقلال، آزادی و پیشرفت مادی و معنوی در همه عرصه ها، بر پیمان خود استوار ایستاده ایم. از یاد نمی بریم در آن بهمن خونین با خدای خویش و انقلابیون ایثارگر برای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی عهد بستیم؛ نظامی که مبنای آن، تأکید حضرت امام خمینی(ره) بر رأی و نظر آحاد مردم بود تا در بستر آرمان ها و ارزش های اسلامی به الگویی برای ملت های مسلمان و عموم آزادیخواهان جهان مبدل گردد.

اینک در سی و نهمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه چهلمین سالگرد این انقلاب تاریخ ساز عصر حاضر، عزم خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن و پافشاری دوباره بر حمایت همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی و آرمان های متعالی جزم کرده ایم.

ضمن دعوت از همگان برای حضور در این رویداد مهم ملی و دینی، رجاء واثق داریم در بحبوحه توطئه چینی دشمنان سعادت ملت ایران و کینه توزی بدخواهان این کشور و نظام اسلامی، آحاد مردم خراسان شمالی همپای دیگر هموطنان خود در سراسر ایران اسلامی به صحنه می آیند و استمرار حمایت خود را از نظام و رهبری فرزانه و دولت خدمتگزار فریاد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟