افتتاح تالار پذیرایی آلماگل در روستای قربان‌آباد آق‌قلا


افتتاح تالار پذیرایی آلماگل در روستای قربان‌آباد آق‌قلا

با حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، تالار پذیرایی آلماگل در روستای قربان‌آباد شهرستان آق‌قلا افتتاح شد.

افتتاح تالار پذیرایی آلماگل در روستای قربان‌آباد آق‌قلا

به‌گزارش‌ میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، پیش از ظهر امروز شنبه 21 بهمن، همزمان با دهمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر،تالار پذیرایی آلماگل روستای قربان‌آباد بخش مرکزی شهرستان آق‌قلا با حضور سیدمناف هاشمی استاندار گلستان، نمایندگان مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، معاونان ستادی استانداری، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، روسا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مشاور استاندار در امور اهل سنت، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات، نهادها و دستگاهه‌ای اجرایی شهر آق قلا افتتاح شد.

تالار پذیرایی آلماگل واقع در روستای قربان‌آباد از پروژه‌های قابل افتتاح اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان در ایام دهه فجر و محل برگزاری مراسم متمرکز پروژه‌های عمرانی، تولیدی و اقتصادی شهرستان آق قلاست.

برای احداث و تکمیل این واحد پذیرائی 40میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی هزینه شده است که 7میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات دولتی به این پروژه تخصیص داده شد و با راه‌اندازی آن هشت نفر مشغول به‌کار شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی