هفته ششم بارداری


هفته ی ششم بارداری وضعیت مادر و جنین مادر عزیز سلام بچه ی شما اکنون شش هفته رشد کرده است و یواش یواش شکل یک انسان را به خود می گیرد تصویر زیر عکس جنین در هفته ی ششم حاملگی است . قلب بچه ی شما در هفته ی ششم بصورت منظم می تپد رشد کودک در این هفته خیلی زیاد است در پایان هفته ی ششم کودک سه برابر بزرگتر می شود و قلب او الان...

هفته ی ششم بارداری وضعیت مادر و جنین

مادر عزیز سلام بچه ی شما اکنون شش هفته رشد کرده است و یواش یواش شکل یک انسان را به خود می گیرد تصویر زیر عکس جنین در هفته ی ششم حاملگی است .

هفته ششم بارداری

هفته ششم بارداری

قلب بچه ی شما در هفته ی ششم بصورت منظم می تپد

رشد کودک در این هفته خیلی زیاد است در پایان هفته ی ششم کودک سه برابر بزرگتر می شود و قلب او الان با یک ریتم منظم می تپد .هنوز خیلی کوچک است اما در هفته ی بعدی با گوشی مخصوص خواهید توانست صدای قلب جنین را بشنوید از هم اکنون تا لحظه ی تولد قلب فرزند شما 150 بار در دقیقه می تپد (دو برابر بزرگسالان)این ماه که برای کنترل سلامت خود و بچه به پژشک مراجعه خواهید کرد می توانید درخواست کنید تا صدای قلب نوزاد را برایتان پخش کنند.همچنین مغز کودک در هفته ی ششم تشکیل شده و فعالیت می کند .همانطور که در تصویر هم می بینید دست ها یواش یواش شکل گرفته و پاها نیزنمایان شده است .

با خواست خداوند متعال انسانی در رحم شما رشد می کند که دوست داشتنی ترین موجود برای هر کس است که به محض اینکه متولد شود این عشق و علاقه به او شدیدتر خواهد شد.

اندازه نوزاد در هفتم ششم باداری

در هفته ششم نوزاد شما سه برابر شده است و توسط مایع آمنیوتیک محافظت می شود. اگر چه او با فراز و نشیب رشد کرده است، او هنوز تنها در حدود اندازه یک دانه انار است.

هفته ششم بارداری

مقاله مرتبط قبلی

هفته پنجم بارداری


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !