دشمن برای نفوذ در عرصه اقتصادی و کشاورزی ایران جاسوس به کارگرفت


دشمن برای نفوذ در عرصه اقتصادی و کشاورزی ایران جاسوس به کارگرفت

کرج-ایرنا-نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ایران گفت: دشمن حتی برای نفوذ در عرصه اقتصادی و بخش کشاورزی ایران در ماه های گذشته جاسوسانی به کار گرفت که به دام افتادند.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی روز یکشنبه در دوره آموزشی' فرصت ها و تهدید ها در فضای مجازی' که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت فردیس برگزار شد، افزود: طبق اظهارات برخی مسئولان قضایی ، این افراد بر روی منابع طبیعی ایران برنامه ریزی کرده بودند و حتی آب شرب تهران و مناطق کویری کشور را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند تا بتوانند در شرایط خشکسالی به نقطه ضعف های ما دست پیدا کنند.
نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی گفت: درزمان حاضر دشمن سعی دارد از طریق تأثیرگذاری بر معیشت مردم تشنج ایجاد کند که چندی پیش جاسوسانی که در زمینه تحلیل مسائل کشاورزی فعالیت داشتند، دستگیر شدند.
تقوی با اشاره به سنگ اندازی ها و دشمنی ها، بیان کرد: در این شرایط برای موفق شدن نیازمند عزم راسخ و ایمانی قوی هستیم .
وی در ادامه به اقتصاد کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: بازار اقتصاد نفتی در اختیار سایر کشور ها است و باید خریداری شود در حالی که اقتصاد کشاورزی در درون کشور ریشه دارد و می تواند تا سال های سال معیشت و زندگی افراد را تأمین کند.
تقوی اظهار داشت: همه تشکل های مردمی حوزه کشاورزی کشوربرای حرکت سازنده شناسایی و ساماندهی خواهند شد.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در تلاش است تا منابع طبیعی و فضاهای بکر کشور محافظت و مراقبت کند و سعی دارد رسالت انقلابی و اسلامی خود را به شایستگی انجام دهد.
نماینده ولی فقیه در وزارت کشاورزی با بیان اینکه ما پیام رسان هستیم، گفت: آمادگی داریم تا از سنگر خود پیام ارزشمند انقلاب و اسلام را در صحنه عمل به مردم ابلاغ کنیم.
تقوی افزود: اقتصاد نقش بسیار بالایی در حوزه سیاسی دارد و اکنون شاهد این هستیم که موضوع کشاورزی جنبه سیاسی پیدا کرده و دشمن دراین عرصه با جاسوسی ورود می کند.
وی با اشاره به موضوع همایش 'فرصت ها و تهدید های فضای مجازی' تصریح کرد: شیوه و روش های سنتی تغییر پیدا کرده است و با توجه به این تغییرات باید زندگی را برنامه ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: فضای مجازی، فضایی است که بسیاری از مردم نیازهای خود را در این فضا فراهم می کنند و این موضوع بیانگر میزان تأثیرگذاری فضای مجازی در زندگی افراد است.
تقوی یادآور شد: در زندگی های امروزی اتفاقات نو و جدیدی رخ می دهد که باید با هوشیاری و آمادگی با این مسائل روبه رو شویم.
عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: دشمنان سعی دارند مردم را از طریق کمبود منابع مالی تحت فشار قرار دهند تا اغتشاشی دیگر به وجود آورند.
وی گفت: لازم است دانش فضای مجازی خود را افزایش دهیم تا بتوانیم در مقابل جنگ نرمی که مستکبران به راه انداخته اند پیروز شویم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد که در هشت سال دفاع مقدس دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند چرا که مردم با آگاهی و هوشیاری برای دفاع از آرمان ها و اهداف نظام تلاش کردند و پیروز میدان شدند.
وی با بیان اینکه همه دشمنان سعی داشته اند انقلاب را متوقف و خدشه دار کنند، گفت: دشمن همه تمرکز خود را بر روی خدشه دار کردن اعتقادات مردم گذاشته است و سعی دارد تفکرات تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی را در ایران به وجود آورند.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان