صانعی: قرار نبود تیم ملی المپیک به لیگ فوتسال بیاید


سرمربی تیم ملی المپیک گفت: ما درخواستی به عنوان حضور تیم ملی المپیک در لیگ نداشته ایم چه برسد به رد این درخواست.

صانعی: قرار نبود تیم ملی المپیک به لیگ فوتسال بیاید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی صانعی سرمربی تیم ملی المپیک گفت: هیچ درخواستی در موضوع حضور تیم ملی المپیک در لیگ برتر فوتسال داده نشده است و تمامی اخبار مربوط به این موضوع کذب است.

صانعی همچنین در رابطه با وعضیت لیگ گفت: امیدوار هستم هیچ اتفاقی برای 2 تیم ریشه دار و پر سابقه گیتی پسند و تاسیسات دریایی که در وضعیتی مبهم قرار دارند.

مربی تیم ملی همچنین در رابطه با برنامه تیم ملی فوتسال گفت: سرمربی تیم ملی فوتسال در جلساتی درخواست هایی مبنی بر بازی با تیم های رده اول دنیا مثل اسپانیا، برزیل،روسیه ، داده است و همچنین باید گفت که تیم های بزرگ دنیا برای پیروزی و نتیجه گیری در مسابقات از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند و ما برای تدارکاتی که برای مسابقات 2020 داریم باید با این تیم ها رایزنی های خود را انجام دهیم.

او افزود : بیشتر بازی ها در سال آینده انجام می شود و تیم ملی ایران در برخی گرند پری ها و مسابقات گروهی شرکت خواهد کرد.

همه به دنبال بازگشت فرهاد توکلی هستیم

علی صانعی همچنین در رابطه با خداحافظی فرهاد توکلی از تیم ملی فوتسال گفت: بیشتر بحث خداحافظی فرهاد توکلی از تیم ملی فوتسال بیشتر مربوط به مسائل خانوادگی است زیرا تلاشی که بازیکنان در تیم ملی می کنند با درآمدشان برابر نیست و بیشتر بازیکنان دچار مشکلات مالی می شوند.فرهاد توکلی یکی از بهترین عقب گیر های دنیا در فوتسال بود .رسیدن به تجربه یک بازیکنان به تجربیات فرهاد توکلی بیشتر از 10 سال طول می کشد . فدراسیون و کادر فنی تلاش خواهند کرد فرهاد توکلی به تیم ملی بازگردد و همچنین این وضعیت مبهم فوتسال و خداحافظی ها و حواشی آن از بین برود.

انتهای پیام/

اظهارات صانعی در مورد فوتسال


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازیکن سابق النصر: چشم شور از رونالدو دور!