پیش بازی ذوب آهن ایران - لوکوموتیو ازبکستان؛ توقف آسیا در ایستگاه نصف جهان!


پیش بازی ذوب آهن ایران - لوکوموتیو ازبکستان؛ توقف آسیا در ایستگاه نصف جهان!

ذوب آهن اصفهان به دنبال اولین برد امسال خود در لیگ...

طرفداری- ذوب آهن ایران و لوکوموتیو ازبکستان، از هفته دوم مسابقات دور گروهی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یک دیگر خواهند رفت.

ذوب آهن اصفهان - لوکوموتیو ازبکستان

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا - دوشنبه 30 بهمن 1396

ساعت 16:00 - ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

تیم داوری: فو مینگ(چین)، هو ویمینگ(چین)، وانگ دژن(چین) و مسعود توفایلیه(سوریه)

پیش بازی ذوب آهن ایران - لوکوموتیو ازبکستان؛ توقف آسیا در ایستگاه نصف جهان!

پیش بازی

دومین هفته از لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود سر می رسد و 4 نماینده ایران به مصاف رقبا خواهند رفت. ذوب آهن بازی اول را در حالی واگذار کرد که از حریف متمول قطری خود، الدحیل پیش افتاده بود. آن ها در نیم فصل دوم لیگ برتر شروعی فوق العاده داشتند تا در دو هفته پیش ترمز موفقیتشان توسط تیم علی دایی، سایپا کشیده شد. حالا و با توجه به شکست دور اول، آن ها به چیزی جز کسب سه امتیاز خانگی در دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان فکر نمی کنند.

لوکوموتیو ازبکستان اما تیمی دست و پا بسته نیست. آن ها در هفته اول نشان دادند که حتی توانایی خرد کردن رقیب را هم دارند. الوحده امارات که در پایان بازی هفته قبل در مقابل این تیم دروازه اش را 5 بار باز شده دیده بود، این را خوب می تواند تایید کند. آن ها در این سال های اخیر قدرت اول فوتبال ازبکستان بوده اند. در سال های کمرنگ شدن پاختاکور، لوکوموتیو چند سالی است در آسیا امیدوارانه ترین نماینده ازبکستانی هاست. سردار رشیدف و مارات بیکمائف دو ستاره ازبک خط حمله آن ها به دنبال فرصت برای ضربه زدن به رشید مظاهری و ذوب آهن هستند.

اگر ساختار دفاعی تیم امیر قلعه نویی نتواند به خوبی نظم و انضباط خود را حفظ کند، گل خوردن ذوب آهن در خانه محتمل به نظر می آید. لوکوموتیو ازبکستان در مقابل الوحده امارات، 18 شوت به سمت دروازه داشت تا نشان دهد تیم شوت زنی است. از آن سمت در نبردهای هوایی و دوئل های دو نفره، یاران الوحده با اینکه 5 بر 0 بازی را واگذار کردند، عملکرد بهتری داشتند تا به نظر رسد که تیم ازبکستانی در توپ های هوایی آسیب پذیر نشان می دهد. جایی که تیم های امیر قلعه نویی معمولا نقطه قوتشان است.

کنفرانس مربیان دو تیم
قلعه نویی: ذوب آهن میزبان مظلومی است؛ روی نقاط ضعف و قوت لوکوموتیو ازبکستان کار کرده ایم
آندری میکلایف: برای امتیاز گرفتن مقابل ذوب آهن قرار می گیریم؛ تیم های ایرانی بسیار قدرتمند هستند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان