لیورپول قصد دارد قرارداد جدیدی به سادیو مانه پیشنهاد دهد


لیورپول قصد دارد قرارداد جدیدی به سادیو مانه پیشنهاد دهد

قرمزها در صدد تمدید قرارداد وینگر سنگالی شان...

طرفداری- لیورپول قصد دارد قرارداد جدیدی به سادیو مانه پیشنهاد دهد؛ قراردادی که طی آن دستمزد این وینگر سنگالی افزایش می یابد و احتمالاً به سال های حضور وی در لیورپول اضافه خواهد شد.

به گزارش لیورپول اکو، با وجود این که سادیو مانه در فصل جاری همواره در بهترین فرمش قرار نداشته، در چندین بازی بسیار درخشان ظاهر شده است. آخرین درخشش او به هفته گذشته و دیدار رفت پورتو-لیورپول باز می گردد که وی موفق به هت تریک شد. قرارداد کنونی مانه با لیورپول تا سال 2021 اعتبار دارد اما قرمزها قصد دارند به منظور قدردانی از عملکرد وی، قرارداد بهتری به او پیشنهاد دهند.

سادیو مانه در یکی از کلیدی ترین برهه های فصل گذشته به تیم ملی سنگال ملحق شد تا در جام ملت های آفریقا به میدان برود. بسیاری از هواداران لیورپول معتقد بودند که دلیل افت تیم شان در ماه ژانویه، فقدان این بازیکن در ترکیب لیورپول بوده است.

مانه در این فصل، 12 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و از لحاظ گلزنی، بعد از محمد صلاح و روبرتو فیرمینو در رده سوم قرار می گیرد. این وینگر 25 ساله که در فصل جاری در سمت چپ زمین بازی می کند، از دیدگاه یورگن کلوپ، مایکل ادواردز و مالکان لیورپول، یکی از بازیکنان کلیدی تیم محسوب می شود.

برخلاف برخی از گزارش های منتشر شده، به نظر نمی رسد که دستمزد سادیو مانه دو برابر شود اما به زودی قرارداد جدیدی که هم برای این بازیکن و هم برای لیورپول منفعت خواهد داشت، به وی پیشنهاد داده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...