وام فوری 30 میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم)


وام فوری 30 میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم)

بانک انصار در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کمک به رونق چرخه اقتصادی کشور اقدام به اجرای طرح حاتم نموده است. در این مطلب شرایط و جزییات نحوه دریافت وام فوری 30 میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم) تشریح می شود. وام فوری 30 میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم) یکی از مهمترین نیازهای جوانان تهیه و تامین...

بانک انصار در راستای حمایت از تولیدات داخلی و کمک به رونق چرخه اقتصادی کشور اقدام به اجرای طرح حاتم نموده است. در این مطلب شرایط و جزییات نحوه دریافت وام فوری ۳۰ میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم) تشریح می شود.

وام فوری 30 میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم)

وام فوری ۳۰ میلیونی خرید کالای بانک انصار(طرح حاتم)

یکی از مهمترین نیازهای جوانان تهیه و تامین امکانات اولیه زندگی از قبیل لوازم خانگی می باشد، بانک ها به عنوان مهمترین نهاد پولی در کشور، وظیفه تخصیص منابع خود به نیازهای اصلی جوانان از قبیل اشتغال، مسکن، ازدواج، درمان و … را دارد، در همین راستا بانک انصار طی اقدامی ارزشمند با اجرای طرح حاتم علاوه بر حمایت و تامین مالی جوانان از تولیدات با کیفیت داخلی نیز حمایت نموده است.

در این طرح مشتری با مراجعه به سایت بانک انصار به نشانی www.ansarbank.com و ثبت نام در طرح حاتم، می تواند کالاهای مورد نیاز خود را تا سقف ۳۰ میلیون تومان(برای زوجین) انتخاب نمایند، مدارک خود و ضامنین را به بانک معرفی کنند و بعد از تایید مدارک و انجام مراحل قانونی تشکیل پرونده، کالاهای انتخابی خود را از نزدیک ترین نمایندگی های کالاهای مورد نظر دریافت نمایند.

در این طرح هیچ وجه نقدی به مشتری داده نمی شود و تمامی مبلغ به حساب کارخانه تولید کننده واریز می شود.

شرایط تسهیلات حاتم کارت

نوع تسهیلات: خرید کالای ایرانی سقف تسهیلات: ۱۵ میلیون تومان (زوجین ۳۰ میلیون تومان) نرخ سود: ۱۵ درصد تعداد اقساط: حداکثر ۳۶ ماه

نکته: مشتریان از زمان دریافت حاتم کارت حداکثر یک ماه فرصت دارند تا کالای خود را انتخاب و خریداری نمایند، در غیر اینصورت اعتبار آنها ابطال می شود.

کالاهای قابل خرید در طرح حاتم

در طرح حاتم می‌توانید کالاهایی چون لوازم آشپزخانه، صوتی و تصویری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، لوازم‌خانگی و مبلمان و سرویس خواب، یخچال، فریزر، لباسشویی و اجاق‌گاز را خریداری کنید. این کالاها در فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک انصار که در پورتال طرح حاتم لیست آن‌ها درج‌شده، قابل‌خرید است.

اقساط طرح حاتم

برای مشخص شدن جزییات مبالغ هر قسط به ۲ مثال زیر توجه فرمایید:

مثال۱: درصورتی که شما مبلغ ۳۰ میلیون تومان کالا خریداری نمایید مبلغ هر قسط پرداختی شما ۱٫۰۴۰٫۰۰۰ تومان می باشد. در این حالت کل بازپرداخت شما مبلغ ۳۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

مثال۲ : درصورتی که شما مبلغ ۱۵ میلیون تومان کالا خریداری نمایید مبلغ هر قسط پرداختی شما ۵۲۰٫۰۰۰ تومان می باشد. در این حالت کل بازپرداخت شما مبلغ ۱۸٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

پیشنهاد می شود دیگر طرح بانک انصار با نام طرح رضوان بانک انصار را مشاهده نمایید.

بانک انصار - حاتم کارت - حاتم کارت بانک انصار - طرح حاتم بانک انصار - وام - وام خرید کالا - وام ضروری - وام فوری - وام قرض الحسنه - وام کالا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !