اطلاعاتی از فیلم Tomb Raider منتشر شد


اطلاعاتی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از فیلم Tomb Raider به نظر می‌رسد که «آلیسیا ویکاندر» (Alicia Vikander)، بازیگر نقش اصلی فیلم، برای ایفای نفش لارا کرافت، سختی‌های زیادی را تحمل کرده است. در طول تاریخ، بازیگران زن نشان داده‌اند که به خوبی می‌توانند از پس نقش‌های اکشن برآیند. حال با نزدیک شدن به تاریخ...

بر اساس اطلاعات منتشر شده از فیلم Tomb Raider به نظر می‌رسد که «آلیسیا ویکاندر» (Alicia Vikander)، بازیگر نقش اصلی فیلم، برای ایفای نفش لارا کرافت، سختی‌های زیادی را تحمل کرده است.

در طول تاریخ، بازیگران زن نشان داده‌اند که به خوبی می‌توانند از پس نقش‌های اکشن برآیند. حال با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Tomb Raider که اقتباسی از نسخه 2013 بازی Tomb Raider به شمار می‌رود، همه سینما دوستان منتظر هستند که ببینند آیا آلیسا ویکاندرا به یک نماد جدید در میان دیگر بازیگران زن ژانر اکشن تبدیل خواهد شد یا خیر؟

برخلاف فیلمLara Croft: Tomb Raider که با بازی «آنجلینا جولی» (Angelina Jolie) در سال 2001 بر روی پرده رفت، عنوان جدید قرار است به گذشته شخصیت «لارا کرافت» (Lara Croft) و چگونگی تبدیل شدنش به یک مهاجم مقبره ‌بپردازد. به گفته خانم ویکاندرا، این بهترین روش برای معرفی کردن نسخه جدید لاراکرافت به دوست‌داران این مجموعه است. او گفت:

اگر ما با ریشه‌ها و گذشته یک شخصیت آشنا شویم، می‌توانیم با او ارتباط برقرار کرده، شرایطش را درک کنیم، احساساتش را حس کنیم و به طور کلی با او همذات‌پنداری داشته باشیم. به نظر من، ایفای نقش یک دختر جوان که قصد دارد مسیرش را در این دنیا پیدا کند، فرصت فوق‌العاده‌ جذابی برایم به شمار می‌شود.

اطلاعاتی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

ویکاندرا معتقد است که همه انسان‌ها در این دنیا می‌توانند برای خود یک قهرمان باشند و این مورد صرفا در قدرت‌های فرابشری خلاصه نمی‌شود. او گفت:

زمانی که با کارگردان و تهیه کننده فیلم Tomb Raider ملاقات کردم، از آن‌ها خواستم تا صحنه‌های اکشن این اثر واقعی به نظر برسند. آیا باورتان می‌شود که یک دختر جوان بتواند مرد قوی‌ هیکل و بزرگی را در یک مبارزه تن به تن از پا دربیاورد؟ برای باور پذیر شدن چنین سناریویی باید لارا کرافت به اندازه کافی قدرتمند به نظر برسد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا او را از لحاظ فیزیکی به شخصیت نیرومند و ورزشکاری تبدیل کنیم که به صورت مستمر تمرینات هنرهای رزمی (MMA) را انجام می‌دهد. من می‌خواستم تا او دختری قوی به نظر برسد.

البته برای نشان دادن چنین موردی، خود ویکاندرا نیز می‌بایست در تمرینات حاضر می‌شد و فیزیک خود را تغییر می‌داد. طیق گفته‌های کارگردان فیلم Tomb Raider، ویکاندرا هر روز با جدیت تمام در باشگاه حاضر می‌شد و تمرینات سخت خود را ادامه می‌داد تا در همه حال، فیزیک ورزشکاری و فرم جگنجویی خود را حفظ کند. به گفته کارگردان فیلم، تعهد ویکاندرا نسبت به نقشش و همچنین شکل ظاهری‌اش یادآور «سیگورنی ویور» (SigourneyWeaver) در مجموعه بیگانه‌ است.

کارگدان فیلم Tomb Raider در ادامه صحبت‌های خود گفت:

ویکاندرا تعهد زیادی به نقش خود داشت و همیشه هیجان‌زده به نظر می‌رسید. او ایده‌های زیادی را نیز در رابطه با شخصیت لارا کرافت با ما درمیان می‌گذاشت و به نظر من همه بازگرها باید ایده‌های خود را با عوامل سازنده درمیان بگذارند. او نه تنها از لحاظ جسمی، بلکه از لحاظ روحی نیز تحت فشار بود چرا که باید هر روز در گرمای شدید آفریقا به تمرینات سخت خود ادامه می‌داد.

آیا زحمات و سختی‌هایی که ویکاندرا و عوامل سازنده فیلم Tomb Raider برای ساخت آن کشیده‌اند، برای به دست آوردن دل طرفدران این مجموعه و مخاطبان سبک اکشن کافی خواهد بود؟ باید تا تاریخ 16 مارس 2018 (25 اسفند 1396) منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعاتی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری