10 ساعت پادکست ویدئویی از زندگی خانواده خواننده افسانه‌ای راک


10 ساعت پادکست ویدئویی از زندگی خانواده خواننده افسانه‌ای راک

رسانه نوا – شوی تلویزیونی محبوب آزبورن‌ها ماه آینده و این‌بار در فرم پادکست نمایش داده می‌شود. به گزارش هالیوود ریپورتر، آزی آزبورن، خوانندۀ سرشناس و افسانه‌ای هوی‌متال، همراه شارون، جک و کلی، اعضای خانواده‌اش از ماه آینده زمان خود را مقابل دوربین‌های ام‌تی‌وی سپری خواهند کرد. این برنامۀ هفتگی که...


رسانه نوا – شوی تلویزیونی محبوب آزبورن‌ها ماه آینده و این‌بار در فرم پادکست نمایش داده می‌شود.
به گزارش هالیوود ریپورتر، آزی آزبورن، خوانندۀ سرشناس و افسانه‌ای هوی‌متال، همراه شارون، جک و کلی، اعضای خانواده‌اش از ماه آینده زمان خود را مقابل دوربین‌های ام‌تی‌وی سپری خواهند کرد.

این برنامۀ هفتگی که پادکستِ آزبورن‌ها نام دارد دوشنبه ۵ مارچ مصادف با ۱۴ اسفند ۹۶ آغاز خواهد شد و شانزدهمین سالگرد این سریال محبوب ام‌تی‌وی را با برنامه‌ای ۱۰ ساعته جشن خواهد گرفت.

به اعتقاد جک آزبورن، این پادکست نزدیک‌ترین برنامه به آن سریال تلویزیونی است که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ پخش می‌شد.

او در حاشیه اخبار بازگشت این شوی تلویزیونی گفت: «همیشه از بازگشت برنامه آزبورن‌ها صحبت می‌شد اما هیچ‌وقت عملی نشد. من فکر می‌کنم این برنامه بعد از آزبورن‌های اصلی، دومین گزینۀ عالی [برای مخاطبانش] است.» او همچنین اضافه کرد: «تماشای آن معذب‌کننده است، مخصوصا حالا که خودم پدر شده‌ام. [در این برنامه] دربارۀ خیلی چیزها بی‌پرده و صادقانه رفتار می‌شود.»

کارنی ویلسون، شرلی اندروود، کمدین امریکایی و گرگ جانستون، تهیه کنندۀ آزبورن‌ها از جمله مهمانان این پادکست خواهند بود و شخصیت‌های پرطرفداری مثل بیگ دیو، پرستار بچه‌ها و ملیندا وارگا هم در آن حضور خواهند داشت.

آزبورن‌ها یک ریالیتی شوی تلویزیونی بود که توسط جوناتان تیلور ایده‌پردازی شد و از ۵ مارچ ۲۰۰۲ تا ۲۱ مارچ ۲۰۰۵ از شبکه ام‌تی‌وی پخش شد. این برنامه زندگی واقعی خوانندۀ محبوب بلک سبت، آزی آزبورن را همراه با همسر و مدیربرنامه‌هایش شارون و دو فرزندشان جک و کلی نشان می‌داد و اولین فصل آن پربیننده‌ترین برنامه ام‌تی‌وی شد.

آزی آزبورن یکی از شاخص‌ترین چهره‌های موسیقی هاردراک و هوی‌متال است. او با خوانندگی گروه بلک سبت به شهرت رسید و به شکل شخصی هم آثاری منتشر کرد. چند سال پیش دوباره به گروه بلک سبت بازگشت و آخرین تور این گروه افسانه‌ای را برگزار کردند. او وخانواده‌اش به دلیل حواشی عجیبی که داشتند، همراره مورد توجه رسانه‌ها و مردم بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...