مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!


مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!

اساساً مرسدس-ای ام جی G63 هم‌اکنون فول ترین نسخه از این شاسی‌بلند جدید محسوب می‌شود اما این خودروساز خوش‌نام راه‌های معدودی برای خرج کردن بیشتر را نیز تدارک دیده است. پس از معرفی نسخه ویژه ادیشن 1 در چند هفته پیش، اشتوتگارتی‌ها هم‌اکنون پکیج سفارشی نایت را نیز برای غول آفرود خود معرفی کرده‌اند. برخلاف... نوشته مرسدس-ای‌ام‌جی...

اساساً مرسدس-ای ام جی G63 هم‌اکنون فول ترین نسخه از این شاسی‌بلند جدید محسوب می‌شود اما این خودروساز خوش‌نام راه‌های معدودی برای خرج کردن بیشتر را نیز تدارک دیده است. پس از معرفی نسخه ویژه ادیشن 1 در چند هفته پیش، اشتوتگارتی‌ها هم‌اکنون پکیج سفارشی نایت را نیز برای غول آفرود خود معرفی کرده‌اند.

مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!
برخلاف مدل سفارشی موردنظر که برای 12 ماه عرضه خواهد شد، این پکیج جدید محدود به زمان نبوده و باعث لذت‌بخش‌تر شدن G63 عالی خواهد شد. همان‌گونه که نام این پکیج هم نشان می‌دهد، شاهد عناصر ظاهری مشکی در بدنه خواهیم بود؛ اما به یاد داشته باشید که این پکیج را نمی‌توانید در مدل‌هایی با رنگ بدنه مشکی سفارش دهید.

مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!
با انتخاب پکیج نایت، مرسدس چراغ‌های راهنمای رترو مانند مشکی و پوشش مشکی سفارشی روی آینه‌های جانبی را اعمال خواهد کرد. همچنین قاب زاپاس درب پشتی نیز به رنگ مشکی خواهد بود. برخی از عناصر دکوری سپرهای جلو و عقب نیز رنگ مشکی را به خود خواهند گرفت. رکاب‌های جانبی تیره، شیشه‌های عقب دودی و بخش محافظ زیر بدنه با همین رنگ از دیگر تغییرات ظاهری G63 مجهز به نایت پکیج خواهد بود.

این نسخه همچون مدل استاندارد G63 از رینگ‌های 21 اینچی سود می‌برد اما خریداران خواهند توانست رینگ‌های بزرگ‌تر 22 اینچی را نیز سفارش دهند.

مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!
خب آماده روبرو شدن با گسترش بیشتر خانواده G کلاس جدید باشید. هنوز سخن گفتن دراین‌باره زود است اما احتمال عرضه مدل 12 سیلندر G65 وجود دارد. البته احتمال عرضه این نسخه کم است زیرا انتظار می‌رود این پیشرانه 6 لیتری بای توربو تنها در محصولات مایباخ وجود داشته باشد. البته شاید در آینده همانند مدل بسیار خاص G650 لندولت شاهد عرضه نسخه‌ی جدیدی از G کلاس با برند مایباخ هم باشیم.

مرسدس-ای‌ام‌جی G63 نایت پکیج، تیره همچون شب!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی